تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820003611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات کفاشیان در مورد کسب میزبانی جام ملتهای 2019


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اظهارات کفاشیان در مورد کسب میزبانی جام ملتهای 2019
رییس فدراسیون فوتبال بار دیگر تاکید کرد که در حاشیه کمیته مسابقات AFC لابی‌های لازم را برای کسب میزبانی جام ملتهای 2019 انجام داده است.
به گزارش نامه نیوز، علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال که به تازگی از جلسه کمیته‌ مسابقات AFC از مالزی بازگشته است، درباره این جلسه، گفت: در کمیته‌ مسابقات دستورالعمل‌های زیادی داشتیم که از مهم‌ترین آنها مشخص شدن سهمیه کشورها در لیگ قهرمانان آسیا و تقویم مسابقات آسیا تا جام جهانی و جام ملت‌ها بود. این جلسه دو ساعت و نیم طول کشید و مصوباتش قرار است در هیات رییسه AFC بررسی شود.

وی درباره نحوه برگزاری لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: فعلا این مسابقات در شکل برگزاری تغییری نداشته است، ولی قرار شده باشگاه‌ها راسا کارهای بازاریابی ، بلیت فروشی و میزبانی را انجام دهند و AFC تنها هزینه حضور ناظران و داوران را تقبل می‌کند.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین گفت: سهمیه ایران مانند پارسال است. ایران ، عربستان، کره جنوبی و ژاپن چهار کشور برتر آسیا هستند که بیشترین سهمیه یعنی سه و نیم تیم را به دست آورده‌اند. امیدوارم که در آینده بتوانیم از نظر فنی بیشتر رشد کنیم، چون نمرات دور بعد بیشتر فنی است.

کفاشیان درباره پیشنهاد ایران برای میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2019، گفت: تنها دو کشور ایران و امارات باقی مانده اند که این میزبانی را خواسته‌اند. دبیر کل AFC به من گفت که پس از جام ملت‌های آسیا در سال 2015 جلسه‌ای در کمیته‌ مسابقات برگزار خواهد شد، درباره این میزبانی تصمیم گیری می‌کنند. این جلسه که من هم عضو آن هم هستم و رییس‌اش اماراتی است بهمن یا اسفند ماه سال 93 برگزار می‌شود. به هر حال ما لابی‌های لازم را برای این منظور انجام داده‌ایم.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا از سوی AFC برای بحث حق پخش تلویزیونی لیگ برتر تحت فشار قرار گرفته است یا خیر؟ گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا آخرین گزارش حق پخش تلویزیونی لیگ برتر را از ما خواسته است. ما هم گفتیم که در حال مذاکره بر سر قیمت هستیم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره اظهارات تقدس نژاد ، معاون مالی رییس سازمان صدا و سیما درباره حق پخش، گفت: ما چهار جلسه را با حضور مسئولان وزارت کشور و صدا و سیما داشتیم و آمادگی این را نیز داشتیم که تصمیم بگیریم، اما در نهایت مسئولان صدا و سیما گفتند که اختیاری برای افزایش قیمت ندارند. ما هم گفتیم که اگر این گونه بود چرا وقت ما را گرفتند؟ چون دیگر لزومی نداشت که جلسه‌ای برگزار کنیم.

وی افزود: باشگاه‌های ما مشکل دارند و ما بدون این که با صدا و سیما قراردادی ببندیم کار را با خلاف جلو می بریم. اگر در نهایت به نتیجه‌ای نرسیم جلوی پخش بازی‌ها را می‌گیریم.

در ادامه خبرنگاری از کفاشیان پرسید آیا مراجع بالادستی اجازه قطع پخش بازی‌ها را به فدراسیون می‌دهند؟ که رییس فدراسیون فوتبال پاسخ گفت: نمی‌دانم . اصلا مراجع بالادستی کیست؟

وی همچنین با رد امنیتی شدن بحث حق پخش تلویزیونی، گفت: شورای امنیت ملی به عنوان واسطه وارد کار شد تا مشکل را حل کند که نشد. وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور هم از نزدیک دیدند که ما به دنبال تفاهم بودیم، اما اگر این تفاهم شکل نگیرد تصمیم دیگری می‌گیریم.

کفاشیان همچنین درباره غیبت وزیر ورزش و جوانان در جلسه هیات دولت با عزت الله ضرغامی و احتمال تاثیرگذاری این غیبت در بحث حق پخش، اظهار بی‌اطلاعی کرد.

رییس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیعت تیم ملی نیز، گفت: بازیکنان برای برگزاری اردو به پرتغال سفر می‌کنند و چند بازی تدارکاتی در آنجا خواهند داشت. کادر فنی سیاست‌های خود را در آن اردو مشخص می‌کند که چه کسانی را دعوت کند.

کفاشیان گفت: درباره این که تیم ملی پس از پرتغال در کیش یا آفریقای جنوبی اردو بزند، تصمیم قطعی گرفته نشده، ولی فدراسیون هر دو را در برنامه قرار داده است.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان که در اولین برنامه کاری‌اش پس از بازگشت از مالزی در اختتامیه کارگروه تربیت افسران کنترل دوپینگ شرکت کرده بود در واکنش به صحبت‌های دکتر احمد هاشمیان رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال مبنی بر این که این کمیته تاکنون سه میلیارد تومان برای کنترل دوپینگ هزینه کرده است با خنده، گفت: همین هزینه ها است که باعث می شود فدراسیون اینقدر بدهی داشته باشد. مگر ما چقدر درآمد داریم!

کفاشیان پس از این شوخی که خنده حضار را به همراه داشت، گفت: از فوتبال انتقادهای زیادی می شود و به مسایلی مانند تخلف و فساد در آن اشاره می کنند، اما یکی از نکات بسیار مثبت فوتبال ما آموزش مبارزه با دوپینگ و کنترل این پدیده مذموم است.



منبع: ایسنا


۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن