تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819421035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استيلي: بازيکن خارجي به عابدزاده فحش داد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: استيلي: بازيکن خارجي به عابدزاده فحش داد
حميد استيلي سرمربي راه‌آهن، در پايان بازي جنجالي با استقلال‌ خوزستان، در کنفرانس مطبوعاتي حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

 به گزارش "ورزش سه" از ورزشگاه تختی اهواز استیلی که برای آرام کردن اوضاع تلاش بسیاری کرده بود عرق ریزان روبه‌روی خبرنگاران نشست و از نبود رفتار جوانمردانه از سوی تیم حریف انتقاد کرد. مشروح حرف های سرمربی راه‌آهن را بخوانید:

توهین بازیکن خارجی به عابدزاده
عامل به جنجال کشیده شدن بازی بازیکن خارجی تیم استقلال‌خوزستان بود که باید در بازی پرسپولیس اخراج  می‌ شد اما داور آنجا مماشات کرد تا این بازیکن بیاید و به اسطوره فوتبال ایران احمدرضا عابدزاده حرف های توهین آمیز بزند. عابدزاده کم شخصیتی نیست و خودش هم جنوبی است و احترامش در اینجا بیشتر وارد است.

ماجرای شکسته شدن دوربین
دوربین که نباید سر خود وارد رختکن ما بشود. در این زمینه باید هماهنگی انجام بگیرد. احمدرضا عابدزاده را هیچ کس تا الان اینقدر عصبی ندیده بود و این اتفاقی که نباید  می‌ افتاد، رخ داد. البته دلیل این عصبیت این است که بازیکن خارجی حریف، بازیکن ما را  می‌ زند اما بعد از 7، 8 دقیقه داور تازه یادش  می‌ افتد کارت بدهد. کولیبالی بازیکن ما را با مشت زد ... من در آن لحظه دقیقا نفهمیدم چه اتفاقی افتاد فقط دیدم عابدزاده دارد  می‌ رود سمت وسط زمین و رفتم و او را گرفتم.

فحاشی به عابدزاده
به احمدرضا خیلی فشار آمده بود چون بازیکن خارجی راحت به او فحش داد و این چیزی بود که او هرگز تجربه اش نکرده بود. من از همه اتفاقاتی که افتاده عذر  می‌ خواهم اما همه ما انسان هستیم.

اشتباهات داوری زیادند
ما در این بازی بی جهت 9 نفره شدیم و 2 پنالتی ما هم گرفته نشد و همین باعث تنش در این مسابقه شد. من از اصحاب رسانه و مردم عذرخواهی  می‌ کنم و امیدوارم دیگر این صحنه ها را نبینیم.


استقلال خوزستاناحمد رضا عابد زادهحميد استيلي (سرمربي)راه آهنليگ برتر


1393/07/10 19:49  تعداد بازدید: 2,453





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن