تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819455725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترکيب پرسپوليس و سپاهان


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ترکيب پرسپوليس و سپاهان
گرچه درخشان و فرکي تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا دست خود را براي ديگري رو نکنند، اما موجوديت دو تيم و به خصوص شناختي که از تفکرات دو مربي وجود دارد باعث مي شود تا پيش بيني ترکيب اصلي 2 تيم کار چندان سخت و پيچيده اي نباشد. به ويژه درخشان که با توجه به بزاعت بسيار کمي که در پرسپوليس دارد خيلي راحت مي‌توان ترکيب اصلي مورد نظرش را حدس زد.

به گزارش "ورزش سه "،حسین فرکی طی 3 بازی که از سرمربی گری اش در سپاهان می گذرد تنها یک پیروزی کسب کرده.آن هم در هفته هشتم مقابل پدیده شاندیز که خیلی ها آن پیروزی خفیف یک بر صفر را هم حاصل اندیشه های زلاتکو کرانچار می دانند(زلاتکو در هفته هفتم استعفا داد) و به همین دلیل مربی قهرمان فصل قبل در میدان فردا فقط و فقط به دنبال پیروزی است. از این رو شکی وجود ندارد که او یک ترکیب کاملا تهاجمی را برای سپاهان تجویز خواهد کرد.اخبار دریافتی از اصفحان حاکی از آن است که فرکی قصد دارد رحمان احمدی، وریا غفوری، هادی عقیلی، ، رسول نویدکیا ،عبدالله کرمی، احسان حاج صفی، رسول نویدکیا، شجاع خلیل زاده ،مهدی شریفی ، حسین پاپی ، لوسیانو پریرا و محمد رضا خلعتبری را به عنوان 11 مرد اصلی و برگزیده خود راهی میدان کند.

در آن سوی میدان پیش بینی ترکیب مورد نظر حمید درخشان کار چندان سختی نیست.شواهد و قرائن حاکی از آن است که نیلسون ، محمد رضا خانزاده، محسن بنگر، میشل اومانیا، میثم حسینی، رضا حقیقی، مهدی طارمی، محمد نوری، امید عالیشاه، هادی نوروزی و محمد عباس زاده نفرات مورد نظر کادر فنی پرسپولیس برای حضور در میدان هستند.

حال باید دید با توجه به دارایی های دو تیم در نهایت برنده ال کلاسیکوی ایران کدام تیم خواهد بود،سپاهان یا پرسپولیس ؟


پرسپوليس تهرانفولادمبارکه سپاهانليگ برتر


1393/07/10 13:17  تعداد بازدید: 12,170





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن