تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820436190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عالميان: تجربه بين‌المللي نداشتيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عالميان: تجربه بين‌المللي نداشتيم
ملي‌پوش تيم تنيس روي ميز ايران گفت: تنها عامل شکست و حذف پينگ‌پنگ بازان ايران نداشتن تجربه بين‌المللي بود.

نوشاد عالمیان بعد از شکست مقابل حریف ژاپنی و حذف از گردونه بازی‌های آسیایی گفت: چندین سال است که می‌گوییم مشکل کجاست، تنها عامل شکست و حذف من و سایر پینگ‌پنگ بازان ایران نداشتن تجربه بین‌المللی بود.

به نقل از فارس، وی ادامه داد: تقصیر ما نیست، مسئولان باید بیشتر حمایت کنند. اردوهای بیشتری باید برگزار کنیم. خیلی ناراحت هستم، حریف ژاپنی بازیکنی نبود که به او ببازم؛ دو گیم اول به هیچ عنوان در حال و هوای مسابقه و جو مسابقات نبودم. به دلیل عدم تجربه بین‌المللی نتوانستم خودم باشم.

عالمیان افزود: شرایط خوبی نداشتم و آمادگی لازم برای حضور در مسابقات سطح بالا را نداشتم. حتی چیزهایی که از قبل هم بلد بودم یادم رفته بود. یکسال در جریان آماده‌سازی ما وقفه افتاد و نتوانستیم در میادین بین‌المللی شرکت کنیم. حضور مداوم در میادین بین‌المللی می‌تواند به ما کمک کند و مسئولان باید این وضعیت را حل کنند.

وی خاطر نشان کرد: اگر حداقل در بخش تیمی این مسابقات شرکت می‌کردیم آشنایی بیشتری با جو مسابقات پیدا می‌کردیم و کار راحت‌تری در بخش انفرادی داشتیم.



اينچئون 2014بازي هاي آسيايينوشاد عالميانتنيس روي ميز


1393/07/10 08:57  تعداد بازدید: 4





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن