تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 آذر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

خرید نهال سیب

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

رفع تاری و تشخیص پلاک

پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1834239964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهر -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: شهر rezatayebi 09 ارديبهشت 1389, 21:56سلام مثل اینکه مدتی سرور سایت مشکل پیدا کرده بود قسمت فوروم نمی یومد بالا. خدا را شکر مشکل حل شده. این کار را جمعه شروع کردم. ۲۵۰ فریمه. منتظر نظرات، انتقادات و پیشنهاد هاتون هستم تا کارهای بعدی بهتر بشن. :rose: هر وقت ویدیو کامل رندر شد آپلودش می کنم. آپدیت ۲ رندر ویدیو - ۳.۶ مگابایت آپدیت ۱ سایز بزرگتر: ------------------------------------ رندر قبلی وایرفریم (مربوط به رندر قبلی) ساختمان های شهر .:. soroosh .:. 09 ارديبهشت 1389, 22:23خیلی خوب شده دوست عزیز. بیشتر از همه قسمت ها تپه وسط کار چشمش را گرفته ، جزئیات تپه و همچنین متریالش به نظرم خیلی عالی شده. نورپردازی هم خیلی خوب شده . خوشحال میشم اگه بیشتر راجع به پروژه توضیح بدید که کار شخصی هست یا برای پروژه خاصی کار شده و اینکه قراره چه اتفاقاتی با این صحنه بیافته و ... موفق باشید. palet 09 ارديبهشت 1389, 23:22سلام . این خونه ها رو دون دونه میچینید تو صفحه؟ جه جوریه؟ در ضمن کارتون خیلی زیباست من که سواد ندارم ولی خیلی لذت بردم rezatayebi 10 ارديبهشت 1389, 01:34خیلی خوب شده دوست عزیز. بیشتر از همه قسمت ها تپه وسط کار چشمش را گرفته ، جزئیات تپه و همچنین متریالش به نظرم خیلی عالی شده. نورپردازی هم خیلی خوب شده . خوشحال میشم اگه بیشتر راجع به پروژه توضیح بدید که کار شخصی هست یا برای پروژه خاصی کار شده و اینکه قراره چه اتفاقاتی با این صحنه بیافته و ... موفق باشید. خیلی ممنون از نظرتون تپه با تکنیک camera projection کار شده و من بیشتر روی فُرم کلی، نور، سایه ها، رنگ و جزئیاتش کار کردم. رفرنس تکسچر تپه را از توی یه ویدیو در آوردم. فکر می کنم مشابه این تپه توی مکزیک یا یکی از کشورهای آمریکای جنوبی باشه. نورپردازی دستیه. یک نور جهت دار directional برای نور خورشید و یک تکسچر mib_occuslion منتال ری که برای شبیه سازی نور محیطی به ambient تمام متریال ها داده شده. دو نور هم برای بیشتر دیده شدن تپه و ساختمان بالای تپه قرار دارن. مدتی پیش درگیر پروژه ای بودم که بیشتر مربوط به بازسازی فضاهای شهری قدیمی و اینها بود. من اونجا کاراکتر می زدم و انیمیت می کردم و اینا. نمی ذاشتن رندر و کامپوزیت کار کنم می گفتن بلد نیستی. حالا می خوام یاد بگیرم :green: می خوام چند تا شات شخصی فعلا کار کنم. حرکت دوربین از این هاست که انگار دارن از تو هیلیکوپتر فیلم می گیرن. الان سیستم داره رندر می کنه وگرنه حتما playblast می گرفتم حرکت دوربین را می فرستادم. بازم ممنون از نظرتون سلام . این خونه ها رو دون دونه میچینید تو صفحه؟ جه جوریه؟ در ضمن کارتون خیلی زیباست من که سواد ندارم ولی خیلی لذت بردم سلام :) خونه به خونه نه اما خیابون به خیابون بله.اول اومدم با particle instance مثلا یه برنامه بنویسم خودش اتوماتیک بر اساس ساختمون هایی که ساخته شده بودن بیاد شهر را پُر کنه اما دیدم تا بیام یاد بگیرم این instance چجوریاس طول می کشه به همین خاطر خیابون به خیابون شهر را پر کردم. سعی کردم یه خورده هم اندازه و تکسچرها راندم بشن. ای بابا کی گفتی شما بی سوادی این منم که بی سوادم :sad: ممنون از اینکه نظر دادین 3dsmax_davood 10 ارديبهشت 1389, 08:40رفرنس تکسچر تپه را از توی یه ویدیو در آوردم:shock::-? FATEMEH 10 ارديبهشت 1389, 09:04چه کار پر جزئیاتی . خسته نباشی واقعا حوصله میخواسته کار قشنگی شده موفق باشی m3d 10 ارديبهشت 1389, 10:44کارت عالی شده دوست من . ستونها و پنجره هارو با تکسچر در آوردی یا خونه ها رو یکی یکی ساختی؟ فکر کنم مکعب های ساده باشن که با تکسچر اینطوری کردی درسته؟ در کل خیلی رئال و طبیعی دراومده واقعا عالیه:paint: pclord 10 ارديبهشت 1389, 11:45عالی شده رضا جان، کار رئال و طبیعی شده. به غیر از اون مشکلات کوچیک که قبلا بهت گفتم، مشکل دیگه ای نداره. موفق باشی. rezatayebi 10 ارديبهشت 1389, 15:36رفرنس تکسچر تپه را از توی یه ویدیو در آوردم:shock::-? منظورم این بود که یه عکس دستکاری شده به عنوان تکسچر داده شده. نمی خواستم دوستان فکر کنند که متریالش displace یا بامپ خاصی داره و کامل تری دیه. :rose: چه کار پر جزئیاتی . خسته نباشی واقعا حوصله میخواسته کار قشنگی شده موفق باشی ممنون از نظرتون دوست عزیز کارت عالی شده دوست من . ستونها و پنجره هارو با تکسچر در آوردی یا خونه ها رو یکی یکی ساختی؟ فکر کنم مکعب های ساده باشن که با تکسچر اینطوری کردی درسته؟ در کل خیلی رئال و طبیعی دراومده واقعا عالیه:paint: اکثر مدل ها همونطور که فرمودین مکعب های ساده هستن. به غیر از بادگیرها و پُل ها و اینجور عناصر که کمی جزئیات دارن. کلا حدود ۲۰ تکسچر مختلف به طور راندم به ساختمون ها داده شده. تکسچرها همه شبیه هم هستن مثلا این یکیشون: ممنون از اینکه نظر دادین عالی شده رضا جان، کار رئال و طبیعی شده. به غیر از اون مشکلات کوچیک که قبلا بهت گفتم، مشکل دیگه ای نداره. موفق باشی. در مورد ایراد جزئیات تپه موافقم. vue را دانلود کردم ببینم چه جوریاست. راستی بابت لینک آموزش ممنون :rose: kamifa 1986 11 ارديبهشت 1389, 10:05خيــــــــــــــلي عالي. موفق باشي Baloot3D 13 ارديبهشت 1389, 12:21سلام آقا رضا کار تون خیلی عالی شده ، امید.وارم هر چه زودتر رندرش هم تموم بشه و انیمیت رو ببینیم فقط یه چیزی یه تفاوت مقیاسی زیادی بین خونه روی تپه و سایر نقاط شهر هست درسته که اون میتونه یک کاخ یا قصر باشه و بزرگ اما مثلا یک درب میتونست تعداد دالان های ورودی و ستون ها بیشتر باشه و اندازه شون کوچکتر اگه نگاه کنی ورودی دربها خودش اندازه 2 تا خونه است . ببخشید انتقاد کردم چون کار شما از نظر مدلینگ و رندر خوب بود حیفم اومد نگم . موفق باشید :rose: rezatayebi 14 ارديبهشت 1389, 03:07خيــــــــــــــلي عالي. موفق باشي ممنون از نظرتون سلام آقا رضا کار تون خیلی عالی شده ، امید.وارم هر چه زودتر رندرش هم تموم بشه و انیمیت رو ببینیم فقط یه چیزی یه تفاوت مقیاسی زیادی بین خونه روی تپه و سایر نقاط شهر هست درسته که اون میتونه یک کاخ یا قصر باشه و بزرگ اما مثلا یک درب میتونست تعداد دالان های ورودی و ستون ها بیشتر باشه و اندازه شون کوچکتر اگه نگاه کنی ورودی دربها خودش اندازه 2 تا خونه است . ببخشید انتقاد کردم چون کار شما از نظر مدلینگ و رندر خوب بود حیفم اومد نگم . موفق باشید :rose: حق با شماست. ساختمونه وسطیه خیلی افتضاح بود. مقیاسش همونطوری که فرمودین با بقیه شهر اصلا جور نبود. ممنون از انتقادتون. بسیار مفید بود :rose: آپدیت (ببخشید باید کار را در بخش کارهای در حال ساخت wip می زاشتم) سایز بزرگتر: rezatayebi 23 ارديبهشت 1389, 23:44آپدیت رندر ویدیو - ۳.۶ مگابایت MAXBAZ 24 ارديبهشت 1389, 08:42آقا این شهرتونو خیلی قشنگ ساختین ! میشه یه توضیح درمورد تعداد ورتکس هاش بدید ببینیم چجوریاس ؟ فک کنم سیستمتون خیلی بالاس که اینو جواب میده ، نه ؟ :green: بعد یه سوال دیگه ، با منتال کار کردین دیگه ؟ khattesevom 25 ارديبهشت 1389, 11:22خیلی خوب شده...! فقط به نظرم پله های تپه یکمی غیر طبیعی هست موفق باشی...! pclord 25 ارديبهشت 1389, 15:20تازه دیدم ، خیلی خوب بود ، خسته نباشی. فقط صحنه خشک بنظر میومد.یه دسته پرنده در حال پرواز مثل کبوتر بهش اضافه کن. موفق باشی. rezatayebi 25 ارديبهشت 1389, 15:28آقا این شهرتونو خیلی قشنگ ساختین ! میشه یه توضیح درمورد تعداد ورتکس هاش بدید ببینیم چجوریاس ؟ فک کنم سیستمتون خیلی بالاس که اینو جواب میده ، نه ؟ :green: بعد یه سوال دیگه ، با منتال کار کردین دیگه ؟ ممنون کل صحنه حدود ۷ میلیون پالیگانه. کلی زور زدم مثلا آپتیمایز کار کنم هی از مکعب ساده استفاده کردم اما آخرش بازم صحنه سنگین شد. نه اتفاقا با لپ تاپ رندر گرفتم. intel core due 2.8 با 4 گیگ رم. البته مایام ۶۴ بیتیه :green: بله از منتال ری استفاده کردم. منتهی نورپردازی دستیه از final gather یا global illumination استفاده نشده. ممنون از اینکه نظر دادین :rose: خیلی خوب شده...! فقط به نظرم پله های تپه یکمی غیر طبیعی هست موفق باشی...! موافقم. فکر کنم باید یه جور دیگه پله بزنم. الان هر بدبختی بخواد از تپه بیاد پایین حتما سقوط می کنه :lol: ممنون از اینکه نظر دادین :rose: تازه دیدم ، خیلی خوب بود ، خسته نباشی. فقط صحنه خشک بنظر میومد.یه دسته پرنده در حال پرواز مثل کبوتر بهش اضافه کن. موفق باشی. لطف کردی نظر دادی :rose: بله حق با شماست. انگار بمب شیمیایی انداختن کل مردم و مناظر طبیعی شهر نابود شدن فقط ساختمونا سالم مونده. :green: اتفاقا پرنده اضافه کردم اما انیمیتشون خوب نبود. حالا می رم دنبال پرنده rpc تا به صحنه اضافه کنم. توی این فکر هم هستم که جنگلی آبشاری چیزی هم اضافه بشه. منتهی هنوز نمی دونم چطوری می شه رو تپه آبشار گذاشت! داش ممد 25 ارديبهشت 1389, 15:30از عکس ها معلومه زیبا شده افرین دارم فیلم رو دانلود میکنم hmv-ray 25 ارديبهشت 1389, 15:42آفرین خیلی خوب شده خسته نباشی:rose: Borhan72 25 ارديبهشت 1389, 19:40داداش رضا كارت درسته... نميشه چيزی هم گفت... :) pclord 25 ارديبهشت 1389, 20:40توی این فکر هم هستم که جنگلی آبشاری چیزی هم اضافه بشه. منتهی هنوز نمی دونم چطوری می شه رو تپه آبشار گذاشت! جنگل که خوراک Vue هست.به جرات میتونم بگم هیچ برنامه ای بهتر از vue نمیتونه جنگل رو درست کنه.با یه اکوسیستم حله،اگه اون اموزش که قبلا بهت دادم رو دانلود کرده باشی میفهمی چی میگم.اگه در ساخت جنگل با Vue مشکلی داشتی بگو کمکت کنم. برای آبشار که باید با پارتیکال درست کنی ، فقط اگه بخوای به اون تپه اضافه کنی نمیشه ، بهش نمیخوره ، سعی کن شکل تپه رو تغییر بدی.اگه یه ویدیویه آماده از آبشار داشته باشی میتونی با همون روشی که برای درخت از عکس استفاده میکنی برای آبشار هم از همین روش استفاده کنی ، منتهی به جای عکس از ویدیو استفاده کنی.اما بهترین روش همون پارتیکال هست. موفقباشی. :oops: Miladbat 27 ارديبهشت 1389, 21:29خوشم امد خیلی خوب شده فقط قسمت کرانه شهر جای کار داره و با وجود قدیمی بودن شهر شاید خونه ها یه کمی یک نواختن. ساخت شهر تو پروژه های بزرگ هم کار سختیه . behrad_mouse 05 خرداد 1389, 19:15سلام عالیه :rose: میشه از سیستمت بگی و موتور رندرت Hardware? rezatayebi 05 خرداد 1389, 21:52سلام عالیه :rose: میشه از سیستمت بگی و موتور رندرت Hardware? سلام intel core due 2.8 4G ram ddr3 maya 64bit برای رندر از منتال ری استفاده کردم. تنظیماتش را تغییر خاصی ندادم. منتهی نورپردازی دستیه از final gather یا global illumination استفاده نشده به همین خاطر زمان رندر خیلی بالا نرفت. ممنون از نظرت :rose: ardavan18 08 خرداد 1389, 05:11خیلی کارتون خوب شده *farshid* 08 خرداد 1389, 18:03کار فوق العاده ایه... منم تجربه کار تاریخی داشتم. :rose: ولی کار تو ناجوانمردانه خوب شده.:sad::) یاد assassins creed 1 افتادم:oops: HSN_MAYA 08 خرداد 1389, 19:05کار فوق العاده ایه... منم تجربه کار تاریخی داشتم. :rose: ولی کار تو ناجوانمردانه خوب شده.:sad::) یاد assassins creed 1 افتادم:oops: سلام. دوست عزیز چطور ناجوانمردانه؟؟؟:-? کارش خداییش ارزشش رو داره. خیلی جالب شده. واقعا کاری رو انجام دادن آقا رضا که واقعا حوصله میخواد. هم شما موفق باشی هم آقا رضا.:rose: :Mohsen: 08 خرداد 1389, 22:36کار قشنگی شده عظمت داره از کارای این تیپی خوشم میاد یکم در مورد ساخت تپه بیشتر توضیح میدی؟ rezatayebi 10 خرداد 1389, 00:32دوستان لطف کردین نظر دادین :rose: کار قشنگی شده عظمت داره از کارای این تیپی خوشم میاد یکم در مورد ساخت تپه بیشتر توضیح میدی؟ سلام :) متاسفانه فایل های پروژه همراهم نیستن. تپه ای توی یه فیلم مستند دیدم که به نظرم برای کانسپتم مناسب بود. از تپه عکسی گرفتم و در فوتوشاپ روش تغییر دادم. تپه دستکاری شده تو فوتوشاپ را به مایا بردم و به عنوان image plane ازش استفاده کردم. بر اساس image plane مدل تپه را ساختم (مدل خیلی ساده ای) با توجه به اینکه مدل سه بعدی دقیقا منطبق با عکس هست می شه از عکس به عنوان تکسچرش استفاده کرد. برای تکسچرینگ دو راه وجود داره. یکی اینکه با استفاده از ابزار uv mapping base on camera مدل را uv کنیم. راه دیگه استفاده از تکنیک camera projection هست. یه مثال ساده عکس جعبه ای به عنوان image plane به دوربین نسبت داده شده بر اساس عکس مدل ساخته می شه بر اساس دوربین مدل uv می شه   تو اینترنت اگر برای camera projection بگردی آموزشای خیلی خوبی پیدا می شه :rose: HSN_MAYA 10 خرداد 1389, 08:22ایول. این روش رو یکم میدونستم ولی نه تا این حد. فقط یه چیز دیگه. با این روش که براساس دوربین مدل uv میشه. الان دیگه فقط میشه از همون جهت رندر گرفت. درسته؟؟؟ یعنی اگه الن دوربین رو ببریم پشت آبجکت واسه رندر uv ها خرابه دیگه آره؟ ممنونم. موفق باشی.:rose: rezatayebi 11 خرداد 1389, 00:00ایول. این روش رو یکم میدونستم ولی نه تا این حد. فقط یه چیز دیگه. با این روش که براساس دوربین مدل uv میشه. الان دیگه فقط میشه از همون جهت رندر گرفت. درسته؟؟؟ یعنی اگه الن دوربین رو ببریم پشت آبجکت واسه رندر uv ها خرابه دیگه آره؟ ممنونم. موفق باشی.:rose: توی این روش می شه حرکت دوربین استفاده کرد به شرط اینکه زاویه خیلی تغییر نکنه. البته حتی اگر تغییر زاویه هم داشته باشی بازم می تونی اون قسمتی را که در تغییر زاویه تکسچرش خراب می شه را جدا uv و تکسچر کنی. :rose:




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 527]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن