تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803646629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه احساس امنيت، در گرو ايجاد امنيت و بازتاب آن در رسانه هاست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مهر ۱۳۹۳ (۲۲:۰ب.ظ)
توسعه احساس امنيت، در گرو ايجاد امنيت و بازتاب آن در رسانه هاست فرمانده نيروي انتظامي کشور صبح امروز در جمع خبرنگاران استان همدان گفت: توسعه احساس امنيت ، در گرو کارآمدي در ايجاد امنيت و بازتاب رسانه اي فعاليت هاي پليس محقق مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار احمدي مقدم در خصوص وضعيت امنيتي کشور و تحولات خارج از مرزها گفت: دشمنان نظام از ابتداي انقلاب تلاش کرده اند تا با ترفندهاي مختلف از قبيل تشکيل گروهاي تروريستي ، سلاح ، مشروبات الکلي ، مواد مخدر، تهاجم فرهنگي ، فشارهاي سياسي و تحريم هاي اقتصادي امنيت ما را خدشه دار کنند.
وي افزود: هوشياري مجموعه دستگاه هاي سياسي ، امنيتي ، قضائي و انتظامي نظام موجب شده که اين تهديد ها به فرصت و يک عنصر سازنده تبديل شود به طوري که کشوري که در چالش ها و بحران ها زندگي کرده باشد به خوبي راه عبور از اين چالش ها را تجربه و امروز در شرايطي قرار گرفته که نه تنها وضعيت مطلوبي دارد بلکه سکو و تکيه گاهي براي امنيت کشورهاي پيراموني است.
سردار احمدي مقدم بيان داشت: بحمد الله در يک دهه گذشته شاخص هاي امنيتي در کشور روبه بهبود است و امروز جمهوري اسلامي تواسته با کنترل جرايم خشن از قبيل قتل ، گروگانگيري ، آدم ريايي ، سرقت مسلحانه و تهديدات جديد در قالب فضاي مجازي که براي تهاجم فرهنگي و تهاجم به حريم خصوصي ، فريب ، اغفال و جاسوسي از آن استفاده مي شود امنيت مطلوب و نسبي را در کشور ايجاد کند.
اين مقام مسئول افزود : در حوزه تصادف و خسارات ناشي از آن نيز خوشبختانه ما هر سال در سطح کشور با توجه به روند صعودي تعداد خودرو هاو موتورسيکلت ها شاهد کاهش اين آمار هستيم که اين امر ناشي از کار آمدي ، اقتدار و امنيت جمهوري اسلامي است که در منطقه و جهان مثال زدني است.
وي در خصوص وضعيت امنيتي استان همدان اظهار داشت : سطح جرايم در استان با توجه به شاخص هاي جمعيتي نازل است و جرايم شايع در استان اغلب مواد مخدر و سرقت هاي خرد مي باشد که 100 درصد اين موارد نيز کشف شده است.
سردار احمدي مقدم بيان داشت : با تشکيل قرارگاه سرقت و اقدامات آن سرقت در سطح استان کاهش پيدا کرده به طوري که 29 درصداز تماس هاي مردم در حوزه سرقت به 110 کاهش پيدا کرده و اين امر قابل تقدير است.
وي در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه اطلاعات پيرامون اقدامات نيروي انتظامي در خصوص ارتقاء احساس امنيت گفت : احساس امنيت تابع امنيت است و در اين رابطه رسانه ها بايد کمک کنند چرا که توسعه احساس امنيت ، در گرو کارآمدي در ايجاد امنيت و بازتاب رسانه اي فعاليت هاي پليس در جامعه محقق مي شود.
فرمانده نيروي انتظامي کشور پيرامون اقدامات پليس در حوزه هاي اقتصاد مقاومتي و مبارزه با قاچاق کالا گفت :با تقويت مرزباني و انسداد و کنترل مرزها اقدام مهم و اساسي در جهت مبارزه با قاچاق صورت گرفته و در اين رابطه نيز پيشرفت هاي خوبي حاصل شده و اميدواريم با حمايت هاي دولت ، فعاليت هاي قاچاقچيان از طريق مرزها محدود تر شود.
سردار احمدي مقدم در رابطه با شبکه هاي اجتماعي از قبيل وايبر و ... گفت : سازو کار امنيتي اين شبکه ها در کميسيون هاي مربوطه تهيه ، تنظيم و به دستگاه هاي مسئول ابلاغ مي شود و به دليل اينکه زير ساخت هاي اين شبکه ها در دست دشمن مي باشد بايد ابزارهاي کنترل و پيشگيري از جرايم را در مورد استفاده از اين شبکه ها مد نظر قرار گيرد.
وي در رابطه با طرح جمع آوري قليان ها و ابراز رضايت شهروندان و نارضايتي برخي از واحد هاي صنفي و قهوه خانه داران از اجراي اين طرح در سطح استان گفت : مسئول اين طرح در ستاد مبارزه با گسترش دخانيات، وزارت بهداشت است که در استان ها کميسيون هاي فرعي دارد و نيروي انتظامي به عنوان يک عضو از اين ستاد مي باشد و تصميمات در اين ستاد اخذ و نيروي انتظامي هم تابع تصميمات جمع است.
فرمانده نيروي انتظامي کشور در خاتمه بيان داشت : امروزه قهوه خانه ها به يک محل خوشگذراني براي جوانان تبديل شده و کارکردهاي سنتي خود را از دست داده و استفاده از قليان نيز مسايل بهداشتي را به همراه دارد که اغلب خانواده ها نيز در اين رابطه با متوليان امر بهداشت هم عقيده هستند پس موضوع بايد مديريت شود و تمامي تبعات آن نيز بايد در نظر گرفته شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن