تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820051661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراض به دستمزد کارگران در مکزيک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۹:۲۶ب.ظ)
اعتراض به دستمزد کارگران در مکزيک مدير اجرايي کميسيون اقتصادي سازمان ملل متحد اعتراض اين کميسيون به حداقل دستمزد کارگران در مکزيک را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، بنا به اعلام کميسيون اقتصادي سازمان ملل متحد در آمريکاي لاتين و درياي کارائيب (ECLAC)، در ميان تمامي کشورهاي منطقه، مکزيک تنها کشوري است که حداقل دستمزد قانوني در آن کمتر از ميزان مصوب در دبيرخانه اين کميسيون است.
آليسيا بارسنا مدير اجرايي ECLAC مي‌گويد: چه در قانون اساسي مکزيک و چه در اساسنامه کميسيون آمده است که حداقل دستمزد براي کارگران نبايد از يک حد معقول پائين‌تر باشد و آن حد معقول هم رفع نيازهاي حداقلي فرد و خانواده اوست.
اين فعال حقوق کارگري مکزيکي افزود: اينکه در کشور ما برابري وجود نداشته باشد بسيار بد است. مکزيک در حال حاضر شعار رسيدن به آينده پايدار را سرلوحه کار خود قرار داده، اما حداقل حقوق روزانه يک کارگر 68 پزو يا معادل 5 دلار (روزي 16هزار تومان) است.
کارشناسان اقتصادي مکزيک معتقدند روش دولت در مهار فقر نتيجه کافي نداشته است. بر اساس منابع رسمي، دولت اين کشور د ريک دهه گذشته ميليونها دلار براي اين امر اختصاص داده است، اما نتيجه آن به عکس به افزايش فقر منجر شده است. اين در حالي است که از اين کشور به عنوان يکي از غول‌هاي صنعتي آينده جهان ياد مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن