تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799092876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي نخستين‌بار قم ميزبان جشنواره بين‌المللي فيلم کودک و نوجوان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۸:۳۳ب.ظ)
معاون فرهنگي هنري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم: براي نخستين‌بار قم ميزبان جشنواره بين‌المللي فيلم کودک و نوجوان است معاون فرهنگي هنري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم از برگزاري بيست و هشتمين جشنواره بين‌المللي فيلم کودک و نوجوان به ميزباني قم خبر داد و گفت: فيلم هاي اين جشنواره از 14 تا 17 مهر ماه در سه سانس مختلف سينما تربيت اکران مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حامد حجتي در نشست خبري جشنواره بين‌المللي فيلم‌ کودک و نوجوان که در سالن جلسات اين اداره کل برگزار شد، با اشاره به اينکه برگزاري جشنواره بين‌المللي کودک و نوجوان را پيش از اين فقط در استان هاي اصفهان و همدان شاهد بوديم، اظهار داشت: از سال جاري تصميم به برگزاري جشنواره کودک و نوجوان در استان‌هاي مختلف گرفته شد که يکي از استان‌هاي ميزبان جشنواره بين‌المللي فيلم کودک و نوجوان استان قم است و افرادي که در حوزه فيلم کودک و نوجوان فعاليت مي‌کنند آثار خود را به اين جشنواره ارسال کرده‌اند.
معاون فرهنگي و هنري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم از برگزاري جشنواره بين‌المللي فيلم کودک و نوجوان از 14 تا 17 مهر ماه در استان قم خبر داد و گفت: فيلم هاي اين جشنواره در سه سانس مختلف سينما تربيت اکران مي‌شود.
حجتي فيلم هاي قول، خانه‌اي کنار ابرها، مبارزان کوچک، دزد و پري، فرار از قلعه رودخان، وروجک‌ها، ما متهميم، فرمول 13، سرزمين رها، تتل و راز صندوقچه، پرونده‌اي براي سارا، به بادبادک‌ها شليک نکنيد، باغ بهشت و همچنين آوا را 14 فيلم بخش مسابقه اين جشنواره عنوان کرد و افزود: از اين تعداد، پنج فيلم در قم اکران مي‌شود و در حال رايزني هستيم تا تعداد فيلم‌هايي که در قم اکران مي‌شود را افزايش دهيم.
معاون فرهنگي هنري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم خاطرنشان کرد: اختتاميه جشنواره بين‌المللي فيلم کودک و نوجوان در استان قم به صورت ويژه برگزار شده و به نفرات برگزيده جوايزي اهدا مي‌شود.
حجتي با اشاره به اينکه جشني بزرگ با حضور 4 هزار کودک و نوجوان در استان قم برگزار مي‌شود، گفت: از افرادي که در حوزه فيلم کودک و نوجوان فعاليت مي‌کنند، چهره هاي مطرح سينما و تلويزيون، کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها براي حضور در اين جشن دعوت مي‌شود.
وي بيان کرد: با توجه به اينکه براي نخستين‌بار قم ميزبان جشنواره بين‌المللي فيلم کودک و نوجوان است بايد توجه فيلم‌سازان به ويژه هنرمندان قمي فعال در حوزه کودک و نوجوان به اين امر جلب شود تا در آينده شاهد فعاليت بيش از بيش استان قم در حوزه کودک و نوجوان باشيم.
معاون فرهنگي هنري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم با اشاره به اينکه نهادهاي مختلفي براي برگزاري جشنواره بين‌المللي فيلم کودک و نوجوان در استان قم با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي همکاري داشته‌‌‌اند، گفت: شهرداري، آموزش و پرورش، نيروي انتظامي، استانداري، حوزه هنري، کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان، بهزيستي و همچنين مجموعه اريکه ملل به عنوان حامي بخش خصوصي، براي برگزاري اين جشنواره همکاري کرده‌اند.
حجتي تصريح کرد: اميدوارم که اين جشنواره بتواند يک نشاط فرهنگي خوبي در شهر قم به وجود بياورد و سبب شکوفايي استعدادهاي بخش کودک و نوجوان در اين استان شود.
گفتني است، مبلغ بليط فيلم هاي اين جشنواره براي عمومي پنج هزار تومان و براي دانش آموزان نيم بها اعلام شده است که علاقمندان مي توانند اين بليط ها را از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم واقع در بلوار جمهوري اسلامي نبش کوچه28، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان قم واقع در خيابان شهيدان فاطمي و همچنين سينما تربيت تهيه کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن