تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805557370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارشی از بخش جنبی نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




گزارشی از بخش جنبی نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز خبرگزاری رسا ـ همزمان با نمایشگاه کتاب تبریز بیش از 200 نرم افزار علوم اسلامی در بخش رسانه های دیجیتال ارائه شده است.



 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی که در زمینه تولید و عرضه نرم افزارهای علوم اسلامی فعال است، در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال تبریز که در محل سالن سهند این نمایشگاه آغاز به کار کرده، حضوری فعال دارد.
این مرکز در نمایشگاه امسال با 207 عنوان نرم افزار مذهبی و علوم اسلامی شرکت کرده و در برپایی این نمایشگاه چند مرکز مذهبی و فرهنگی فعال تبریزی نیز همراهی دارند، این نرم افزارها در 61 عنوان کلی تولید و ارائه شده است و علاوه بر نرم افزارهای فعال در سیستم های رایانه ای نرم افزارهای ویژه تلفن همراه نیز از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید و ارائه شده است.
همچنین علاقمندان به استفاده از محصولات مذهبی این مرکز نیز می توانند از طریق پایگاه های اینترنتی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به مطالب مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.
علاقه‌مندان به بهره مندی مستمر از خدمات محصولات دیجیتالی نور در زمان غیر نمایشگاهی نیز می توانند به نمایندگی های آن در سطح شهر تبریز مراجعه کنند که 5 مرکز نمایندگی در تبریز از جمله فروشگاه کتاب شهر ایران در این زمینه فعال است. ورک‌شاپ نقاشی دفاع‌مقدس در نمایشگاه کتاب تبریز
غلامرضا برادران، مسؤول کمیته فعالیت‌های فرهنگی و هنری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از برگزاری پنجمین ورک‌شاپ نقاشی دفاع مقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: این ورک‌شاپ برای پنجمین دوره، این بار همزمان با نمایشگاه کتاب تبریز و هفته دفاع مقدس در سالن شهریار با حضور 50 هنرمند از جمله هنرجویان هنرستان های هنرهای زیبای میرک و کوثر تبریز برگزار شد.
برادران افزود: چهار دوره این ورک‌شاپ در رواق‌ها، صحن و محوطه مسجد کبود (فیروزه جهان اسلام) برگزار شده بود که امسال با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تبریز، این رویداد هنری در نمایشگاه کتاب برگزار شد.
مدیر هنرستان میرک تبریز با اشاره به استقبال عموم از این ورک‌شاپ هنری گفت: این محمل هنری با حضور اساتید دانشگاه و صاحب‌نظران عرصه هنر نیز همراه است، که این خود بار فنی و هنری ورک‌شاپ را ارتقاء بخشیده است.
وی با بیان این‌که آثار خروجی ورک‌شاپ تا روز آخر نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت، افزود: قرار است همچون سال‌های گذشته آثار با حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در قالب کتابی به چاپ برسد.

ارائه آخرین نرم‌افزارهای روز در غرفه مجتمع دیجیتال 29 بهمن
مجتمع فرهنگی دیجیتال 29 بهمن تبریز که در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال همزمان با دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز حضور یافته، آخرین نرم افزارهای روز را به مخاطبان خود ارایه می کند.
غرفه مجمتع دیجیتال 29 بهمن در غرفه‌ای که در سالن سهند نمایشگاه دایر کرده است، اقدام به معرفی و فروش آخرین نرم‌افزارهای رایانه‌ای، اینترنتی، چند رسانه‌ای، آموزشی و بازی های ویژه مقاطع مختلف سنی کرده است.
ارایه مجور برای نشر محتوا بر روی سامانه‌های آنلاین، ارایه راهکارهای ارزش‌ افزوده بر پایه پیام کوتاه، طراحی و توسعه وب سایب و نرم‌افزارهای تحت وب و ارایه راهکارهای تجارت الکترونیک از جمله خدمات واحد رسانه بر خط مجتمع فرهنگی دیجیتال 29 بهمن تبریز است.
همچنین در اتاق نرم‌افزار این مجتمع، نمایشگاه و فروشگاه دائمی نرم‌افزار با تخفیف 50 درصدی دایر است، افزون بر این‌که کافی نت این مجتمع دیجیتال 29 بهمن مجهز به اینترنت پرسرعت 4 مگابایت و اینترنت پاک مخصوص کودکان و نوجوانان است.
واحد آموزش این مجتمع اقدام به ارایه آموزش عملی جهت تربیت نیروی متخصص با استفاده از اساتید متعهد، مجرب و باتجربه کار عملی می کند، ضمن این‌که گیم نت مجتمع نیز مجهز به سیستم های مخصوص بازی با کنسول‌های مختلف است.
گفتنی است، علاقه‌مندان جهت آشنایی و بهره‌مندی از خدمات مجتمع فرهنگی دیجیتال 29 بهمن تبریز می توانند در طول برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از هفتم تا سیزدهم مهر همه روزه از ساعت 10 تا 20 به سالن سهند نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز مراجعه کنند.
بنابر ان گزارش، دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال همزمان با دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز در حالی در محل سالن سهند این نمایشگاه آغاز به کار کرده است که 60 ناشر دیجیتال حضوری پررنگ دارند.
ویژگی برجسته دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال نسبت به دوره نخست آن، تنوع و کیفیت محصولات ارائه شده است به نحوی که بخش قابل توجهی از محصولات برای نخستین بار در سطح کشور در این نمایشگاه عرضه شده است.
این نمایشگاه که با هدف ایجاد همدلی و هم افزایی میان پدید آورندگان آثار در حوزه رسانه های دیجیتال و همچنین حمایت از افراد، مراکز و موسسات فعال در این زمینه آغاز به کار کرده است در دومین روز از نمایشگاه نیز با استقبال علاقمندان و مخاطبان خاص و عام خود همراه بود.
همچنین در این نمایشگاه نرم افزارهای متنوعی برای گروه های سنی مختلف و طیف های مختلف علمی ارائه شده است که در این میان نرم افزارهای ویژه کودک و نوجوان و بازیهای رایانه ای ایرانی جایگاهی خاص دارند.
نرم افزارهایی مانند پروانه که برای اولین بار در کشور در این نمایشگاه ارائه شده اند و نیز نرم افزارهایی با تخفیف های قابل توجه مخاطبان را به بازدید از غرفه های موجود در سالن سهند ترغیب می کنند.
در این میان نرم افزارهای مذهبی، و نرم افزارهای علوم اسلامی و حوزوی نیز با محتوای غنی دینی جلوه ای خاص به نمایشگاه بخشیده اند که از برجسته ترین غرفه های رسانه های دیجیتال مذهبی می توان به غرفه محصولات نور اشاره کرد./935/گ502/ق



۱۳۹۳/۷/۹






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن