تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819474403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيش بازي استقلال و ملوان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: پيش بازي استقلال و ملوان
استقلال و ملوان تيم‎هاي با عملکرد ضعيف در هفته‎هاي اخير به مصاف هم خواهند رفت.
به گزارش نامه نیوز ، استقلال در خانه، در صورت پیروزی برابر ملوان، به انتظار شکست تراکتورسازی برابر سایپا می‌ نشیند تا در صدرجدول همسایه تراکتورسازان شود.


1. استقلال تیم دوم صدرجدول و ملوان تیم دوم ته جدول هستند.


2. استقلال در 3 بازی آخر به تیم‎های نفت، فولاد و ذوب‌آهن باخته و ملوان با گسترش‎فولاد مساوی کرده و به سایپا و پیکان باخته است.


3. دو تیم در لیگ‌برتر 24 بار به مصاف هم رفته‎اند، استقلال 12 برد، 8 مساوی، 4 باخت، 32 گل زده و 23 گل خورده دارد.


4. ملوان در آخرین دیدار 2 تیم که 30 بهمن 92 برگزار شد 4 ـ2 استقلال را برد. جالب آنکه در لیگ سال 90 هم ملوان یک بار دیگر استقلال را 4 ـ2 شکست داده بود.


5. در تاریخ 2 تیم، اکبر میثاقیان، کیوان ساجدی، احمد جمشیدیان، پژمان نوری، مهرداد اولادی و جواد شیرزاد در هر 2 تیم بازی کرده‎اند.


6. استقلال برابر سپاهان 3 ـ 1 باخت و ملوان با سپاهان یک ـ یک کرد اما در سایر دیدارهای مشترک امسال 2 تیم، استقلال برابر راه‌آهن، سایپا و پیکان برنده شد و ملوان به هر سه تیم باخته است و استقلال، برابر استقلال خوزستان و گسترش فولاد هم در حالی برنده شد که ملوان برابر هر 2 تیم مساوی کرده است.


7. در روز 7 خرداد 81، ملوان در خانه خود، حریف را یک ـ صفر برد و استقلالی را که هفته‎های بسیار صدرنشین بود را از قهرمانی به دور کرد.


8. به علت نزدیکی امتیازات تیم‎های پایین جدول، ملوان می‌تواند از رتبه پانزدهم با پیروزی برابر استقلال تا رتبه یازدهم بالا بیاید .


9. مهرداد اولادی مرد سابق آبی‎ها در ملوان و پژمان نوری هافبک سابق انزلی در جمع استقلالی‎ها، انگیزه‎های زیادی برای خودنمایی دارند.


10. آندرانیک تیموریان طی حکم کمیته انضباطی در این دیدار محروم است، او را می توان بزرگترین غایب استقلال در این هفته نامید.


منبع: ورزش سه


۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن