تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798428879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزيع 2 هزار نيروي متخصص در سراسر كشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۱:۸ق.ظ)
وزير بهداشت خبر داد: توزيع 2 هزار نيروي متخصص در سراسر كشور وزير بهداشت پس از ابلاغ مفاد كتاب «ارزش‌هاي نسبي سلامت جمهوري اسلامي ايران در سال 93 » خطاب به رؤسا دانشگاه‌هاي علوم پزشكي سراسر كشور گفت: كاري كه شروع كرده‌ايم بايد با شهامت و قدرت دنبال كنيم كه البته لازمه آن خويشتنداري، صبوري و همراهي است.
به گزارش خبرگزاري موج، دكتر هاشمي از رؤساي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي خواست كه به محض بازگشت به استان خود زمينه‌هاي اجرايي شدن مفاد كتاب ارزش‌هاي نسبي سلامت را با تشكيل جلساتي مشابه نشست ستاد مركزي وزارت بهداشت و مركب از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكي، نظام پزشكي، بيمه فراهم كنند و گزارش اقدامات خود را به وزارتخانه ارائه دهند.
وزير بهداشت با اشاره به اهميت اطلاع‌رساني اجرايي شدن مرحله سوم طرح تحول نظام سلامت گفت: ممكن است پزشكان به دليل مشغله‌هاي زياد از اين رويداد مهم مطلع نشده باشند بنابراين در مرحله اول اطلاع‌رساني به جامعه پزشكي براي ما يك ضرورت است.
وي با تاكيد بر اين كه هدف ما مردم و رضايت مردم است، گفت: همه تلاش خود را براي رضايتمندي مردم به كار گيريد.
وزير بهداشت همچنين از معاون درمان خواست تا 2 هفته ديگر جلسه‌اي با معاونين درمان دانشگاه‌هاي علوم پزشكي داشته باشند و گزارش اقدامات انجام شده را به ستاد وزارت بهداشت و رئيس دانشگاه مربوطه اطلاع دهند.
دكتر هاشمي از طراحي سامانه‌اي به منظور اطلاع‌رساني و نيز دريافت شكايات مردمي در اين خصوص خبر داد و بر ضرورت پي‌گيري و پاسخگويي به شكايات واصله تاكيد كرد.
وزير بهداشت همچنين بر ضرورت تعيين تكليف پرداختي هاي نيروهاي غير پزشك در طرح تحول نظام سلامت تاكيد كرد و گفت: بايد درخصوص چگونگي نظام پرداخت به نيروهايي كه درگير اجراي اين طرح هستند تا هفته آينده به جمع‌بندي نهايي برسيد.
دکتر هاشمي همچنين به اهميت حوزه بهداشت در طرح تحول نظام سلامت اشاره كرد و گفت: اقداماتي كه در حوزه بهداشت صورت گرفته است در هيچ دوره‌اي انجام نشده است و در طرح تحول بهداشت نيز مدلي جديد براي مراقبت فعال از بيماري‌ها طراحي شده است كه البته بايد با سرعت و شتاب بيشتري برنامه‌هاي اين حوزه را عملياتي نماييم.
وي همچنين به اجراي برنامه پزشك خانواده اشاره كرد و گفت: بايد با در نظر گرفتن سرانه 12 هزار و 500 نفر، بتوانيد پزشك عمومي جذب كنيد و با تشكيل تيمي مركب از كارشناسان بهداشت محيط و خانواده و ديگر کارشناسان كار را پيش ببريد.
وزير بهداشت يادآور شد: ما داراي شبكه بهداشتي هستيم و مشكلات در حوزه بهداشت كمتر از درمان است اما چون كار جديد است بايد از بخش خصوصي خريد خدمت صورت گيرد و همچنين از ظرفيت‌هاي جامعه پرستاري و پزشكان عمومي نيز استفاده شود.
وي بر ضرورت هتلينگ مراكز بهداشتي اشاره كرد و گفت: اعتبار مورد نياز براي تجهيز و نوسازي مراكز بهداشتي تامين شده است كه بايد به دانشگاه‌ها تخصيص يابد چرا كه حوزه بهداشت جزء اولويت‌هاست.
وزير بهداشت در ادامه از ورود 1000 آمبولانس تا آخر امسال به ناوگان اورژانس كشور خبر داد و با اشاره به 7 بيمارستان جديدي كه تاكنون تجهيز نشده‌اند، گفت: تجهيز اين بيمارستان‌ها 400 ميليارد هزينه و 2 هزار نيروي انساني نياز دارد.
وي گفت: معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري قول ارائه مجوز جذب نيروي انساني در اين بيمارستان‌ها را در صورت تجهيز آنها تا پايان سال را داده است.
وزير بهداشت همچنين از توزيع 2 هزار نيروي متخصص در كشور خبر داد و گفت: ثبت نام نيروهاي متخصص جهت تقسيم در دانشگاههاي علوم پزشکي سراسر کشور از امروز آغاز شده است كه بزودي محل خدمت آنان براساس نياز دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور تعيين خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن