تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820856210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران نقطه‌اي امن براي گردشگران کشورهاي مسلمان و جهان سوم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مهر ۱۳۹۳ (۹:۲ق.ظ)
ايران نقطه‌اي امن براي گردشگران کشورهاي مسلمان و جهان سوم است رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در ديدار با وزير صنايع و توسعه تعاوني‌هاي زيمباوه، چشم انداز آينده روابط بين دو کشور را روشن ارزيابي کرد و گفت: ايران نقطه‌اي امن براي گردشگران کشورهاي مسلمان و جهان سوم است.
به گزارش خبرگزاري موج، مسعود سلطاني‌فر، معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در ديدار با نيو ني وزير صنايع و توسعه تعاوني‌هاي زيمباوه، رابطه دو کشور را مثبت و روشن ارزيابي کرد و گفت: ايران و زيمباوه در عرصه‌هاي مختلف همکاري‌هاي خوبي داشته‌اند و چشم‌انداز آينده روابط بين دو کشور روشن است.
وي ادامه داد: در دولت تدبير و اميد، سياست گسترش تعامل با کشورها با جديت دنبال مي‌شود و با تاکيد رئيس‌جمهور، جمهوري اسلامي ايران، تعامل کشور با همه کشورهاي جهان گسترش پيدا مي‌کند.
معاون رئيس‌جمهور با ابراز اميدواري نسبت به گسترش همکاري‌هاي بين دو کشور، يادآور شد: اراده جدي براي توسعه همکاري‌هاي بين دو کشور در رهبران کشور زيمباوه وجود دارد.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي در ادامه به تشريح سه حوزه ماموريت سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري پرداخت و افزود: کشور ما با وجود ظرفيت‌هاي منحصربفرد در حوزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تا 10 سال آينده به درآمد 25 ميليارد دلاري در حوزه گردشگري مي‌رسد.
سلطاني‌فر با اشاره به تنوع آب و هوايي بسيار قابل توجه در ايران و امکانات مناسب براي گردشگران، يادآور شد: ايران يک نقطه امن براي همه گردشگران کشورهاي مسلمان و جهان سوم است.
وي همچنين به توسعه روابط بين دو کشور در حوزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با امضاي تفاهم‌نامه همکاري بين ايران و زيمباوه تاکيد کرد و گفت: در زمينه توسعه همکاري‌هاي مختلف در حوزه وظايف سازمان از جمله توسعه صنايع دستي و آموزش‌هاي مختلف در اين بخش، شرکت در نمايشگاه‌هاي مختلف هنرمندان دو کشور مواردي است که مي‌توان با امضاي تفاهم‌نامه همکاري آنها را پيگيري کرد.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي يادآور شد: با امضاي تفاهم‌نامه همکاري بين دو کشور در زمينه گردشگري و صنايع دستي چگونگي همکاري‌هاي ايران و زيمباوه در اين بخش مشخص مي‌شود.
همچنين وزير صنايع و توسعه تعاوني‌هاي زيمباوه در اين ديدار با تاکيد بر توسعه همکاري‌هاي دو کشور در حوزه‌هاي مختلف گفت: صنايع دستي ايران جزء زيباترين و ظريف‌ترين آثار هنري ساخته دست هنرمندان است.
وي به مهمان‌نوازي مردم و فرهنگ و تاريخ غني ايران اشاره کرد و يادآور شد: ايران و زيمباوه مشترکات بسياري براي توسعه همکاري‌ها دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن