تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818777959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطيبي: به ليست اعلام شده تيم ملي معترضم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خطيبي: به ليست اعلام شده تيم ملي معترضم
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در خصوص انتخاب‌هاي بازيکنان مورد نظر براي تيم ملي گفت: من نسبت به ليست اعلام شده تيم ملي اعتراض دارم چرا که مي‌توانستند بازيکنان بيشتري از تيم ما دعوت کنند.

رسول خطیبی افزود: احمد آل نعمه و سامان نریمان جهان بازیکنانی هستند که برای حضور در تیم ملی دعوت شده‌اند ولی در کل نسبت به لیست اعلام شده تیم ملی اعتراض دارم چرا که از بازیکنان بیشتری می‌توانستند از تیم‌ها برای حضور در تیم ملی دعوت کنند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه بیان کرد: ولی امیدوارم بازیکنانی که از تیم ما دعوت نشده‌اند بتوانند در لیگ برتر بیشتر استعدادهای خودشان را نشان دهند تا آنها نیز در آینده نامشان در لیست تیم ملی قرار بگیرد.

وی درباره حذف دلالان از فوتبالمان تصریح کرد: به نظر من هر بازیکنی خوب است که یک مدیر برنامه داشته باشد ولی وجود دلالان در فوتبالمان با توجه به کارهای غیرقانونی‌ای که انجام می‌دهند باعث ایجاد تشنج در فوتبالمان می‌شود و بهتر است این افراد از فوتبال کشورمان حذف شوند.

خطیبی درباره ارزیابی‌اش از بازی مقابل تیم سایپا عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به تمرینات بسیار خوبی که پشت سر گذاشته‌ایم و شرایط قابل قبولی که بازیکنان بدست آورده‌اند می‌توانیم در مقابل تیم سایپا عملکرد خوبی را از خود به ارائه بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه بیان کرد: مطمئنا در مقابل سایپا کار سختی در پیش رو داریم و همانطور تیم سایپا در مقابل تیم تراکتورسازی که در صدر جدول قرار دارد بازی سختی را خواهد داشت ولی به نظر من هر تیمی که اشتباهات کمتری داشت و تلاشش در بازی بیشتر بود می‌تواند امتیاز این دیدار را کسب کند.

در بازی مقابل تیم سایپا مصدوم نداریم و فقط حبیب گردانی به علت محرومیت نمی‌تواند در این دیدار تیم ما را همراهی کند.


رسول خطيبي (سرمربي)تيم ملي ايرانتراکتورسازي تبريزليگ برتر


1393/07/08 18:27  تعداد بازدید: 1,536





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن