تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820195499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار اداره ثبت و اسناد شهرستان نظرآباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار نظرآباد خبرداد: استقرار اداره ثبت و اسناد شهرستان نظرآباد خبرگزاری پانا: با پیگیری‌های فرمانداری نظرآباد و دستور ویژه استاندار البرز پس از 12 سال اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان مستقل می‌شود.
۱۳۹۳ سه شنبه ۸ مهر ساعت 09:49



به گزارش خبرنگار پانا، در جلسه فوق‌العاده‌ای با حضور شهریار آقایی فرماندار نظرآباد، حسین صعید زرندی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان البرز، سعید مدرس‌زاده شهردار نظرآباد و برخی از معاونان فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه مقرر شد که به زودی و با حمایت فرمانداری نظرآباد ساختمانی جهت استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در این شهرستان پیش‌بینی شود.
پس از انجام این مرحله، شرایط لازم برای استقلال اداره ثبت اسناد و املاک در نظرآباد فراهم می‌شود.
پس از پایان جلسه فوق شهریار آقایی فرماندار نظرآباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مدیریت ارشد استان البرز و فرمانداری نظرآباد استقلال ادارات و استقرار دائم آنها در شهرستان است.
وی تصریح کرد: پس از حضور در نظرآباد مطلع شدیم که اداره ثبت در این شهرستان استقرار نداشته و سالانه هزاران پرونده این شهرستان در ساوجبلاغ بررسی و پیگیری می‌شود که این موضوع مردم به دلیل مراجعات مکرر به شهرستان ساوجبلاغ مشکلاتی ایجاد کرده است.
رئیس شورای اداری نظرآباد افزود: به همین دلیل رایزنی‌های بسیاری انجام و در نهایت با حمایت استاندار محترم البرز مقرر شد که اداره ثبت اسناد املاک نظرآباد مستقل شود.
آقایی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 40 هزار پرونده مربوط به شهرستان نظرآباد در اداره ثبت املاک ساوجبلاغ رسیدگی می‌شود، گفت: در صورت استقلال اداره فوق سالانه صدها میلیون ریال درآمد پایدار برای شهرستان نظرآباد ایجاد می‌شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن