تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813059039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش ايثارگران صنعت آب و برق استان همدان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۳ (۹:۲ق.ظ)
همايش ايثارگران صنعت آب و برق استان همدان برگزار شد همايش ايثارگران صنعت آب و برق استان همدان با حضور سردار ابراهيم راحمي مشاور وزير نيرو در امور ايثارگران و فرمانده بسيج وزارت نيرو، آيت‌الله غياث‌الدين طه‌محمدي نماينده‌ولي‌فقيه در استان و جمعي از مديران عامل صنعت آب و برق استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار موج از استان همدان، مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان همدان در اين مراسم با تبريک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بايد همواره حرکت خود جوش مردمي و فداکاري زنان و مرداني که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با خون خود از تماميت ارضي ايران اسلامي دفاع کردند را به ياد داشته باشيم.
حاجي‌رضا تيموري با اشاره به حمايت جدي و رسمي 30 کشور دنيا از صدام که توهم فتح دروازه‌هاي تهران را در او ايجاد کرده بودند، افزود: رهبري داهيانه امام راحل و ايثارگري‌هاي شهداء و رزمندگان در نهايت باعث شد نه تنها ذره‌اي از خاک کشور اشغال نشود بلکه دفاع مقدس پيروزمندانه پايان يابد.
وي تصريح کرد: امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران امنيت،آرامش و اقتدار خود را مرهون ايثار و از خودگذشتگي شهداء و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس مي‌داند.
مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان همدان با بيان اينکه نمي‌توان رشادت‌ها و پايمردي‌هاي رزمندگان دوران دفاع مقدس را فراموش کرد، گفت: اين دوران به عنوان فصلي درخشان در تاريخ انقلاب اسلامي ثبت و ضبط شده است.
وي با بيان اينکه در مكتب اسلام درس‌هايي چون آزادگي، شهادت‌طلبي و ايثارگري کم نيست، افزود: نمونه شاخص و بارز اين موارد سالار شهيدان، امام حسين(ع) است که انقلاب بزرگ عاشورا را تا ابد ماندگار کرد و الگوي تمام شهدا و ايثارگران است.
تيموري ادامه داد: يك ايثارگر از جان و مال خود مايه مي‌گذارد تا عزتمندي و سرافرازي و سربلندي را براي کشورش رقم بزند.
وي بيان کرد: شهيدان با خدا معامله کردند و با پيروي از مکتب امام حسين(ع) با نثار جان خود هميشه جاويد هستند.
مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان همدان با اشاره به آيه هاي جهاد در قرآن کريم خاطرنشان کرد: خون شهدا درخت انقلاب را قوي‌تر و پرثمرتر کرده است.
وي با تأکيد بر احياي فرهنگ ايثارگري و شهادت‌طلبي در جامعه گفت: آنچه امروز باعث رعب و وحشت هر ابرقدرتي از ملت ايران اسلامي شده فرهنگ ايثارگري و شهادت‌طلبي است که اجازه نمي‌دهد دشمنان گوشه چشمي به اين مرز و بوم داشته باشند.
به گفته تيموري دشمنان از حضور خانواده معظم شهداء و ايثارگران در صحنه‌هاي مختلف مي‌ترسند زيرا مردم ايران با ايثارگري‌هاي خود در دوران دفاع مقدس، نشان داده‌اند که در مقابل دشمنان، سر فرود نمي‌آورند.
وي اضافه کرد: امروز نيز با تغيير جبهه مبارزه از عرصه نظامي به عرصه فرهنگي خانواده معظم شهدا و ايثارگران دوباره حضور و پيروزي خود را به جهانيان اثبات خواهند کرد.
مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان همدان با بيان اينکه بيداري اسلامي مرهون صدور انديشه‌هاي اسلامي و انديشه‌هاي اسلامي نيز مرهون حماسه بزرگ دفاع مقدس است، گفت: فرهنگ غني و انسان‌ساز ايثارگري بي‌شك يکي از عوامل مؤثر در پيشبرد اهداف کشور بوده و هست.
وي بيان کرد: اگر امروز در عرصه‌هاي مختلف علمي پيشرفت کرده‌ايم و در دنيا حرفي براي گفتن داريم نتيجه ايستادگي، پايداري و ايثارگري نسل‌هاي انقلابي ما است.
تيموري با تأکيد بر تداوم برگزاري اين همايش‌ها و يادواره‌ها ادامه داد: برگزاري اين مراسم‌ها تجديد ميثاق با شهداء و امام و بيعت با ولي فقيه است و کشور را بيمه مي‌کند.
وي اظهار کرد: ايثارگران از افتخارات نظام و پرچم‌داران بصيرت ديني و پيشگامان عرصه ايمان و جهاد هستند.
مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان همدان با بيان اينکه 120 نفر از ايثارگران در شرکت توزيع نيروي برق استان همدان فعاليت دارند، گفت: امروز وظيفه ما کمتر از دوران دفاع مقدس نيست.
وي اظهار کرد: همه بايد خانواده معزز شهدا و ايثارگران را تکريم کنيم و عامل به آرمان‌ها و ارزش‌هاي والاي شهدا و رزمندگان باشيم.
تيموري تأکيد کرد: ايثارگراني که در دوران دفاع مقدس با جان فشاني و از خود گذشتگي باعث عزت و اقتدار ملت ايران اسلامي شدند امروز نيز بايد در صحنه صيانت از ارزش‌ها و آرمان‌ها حاضر بوده و الگويي براي نسل جوان باشند.
وي تصريح کرد: بايد پرچمي که به برکت خون شهدا و ايثارگري رزمندگان اسلام برافراشته شده را در دست گذفته و در زمينه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه تلاش کنيم.
به گفته مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان همدان همه ما بايد با روحيه ايثارگرانه که فقط رضاي خدا را در نظر دارد در هر جايگاهي که هستيم به مردم و ايثارگران خدمت‌ کنيم.
وي با اشاره به ابلاغيه‌ها و دستورالعمل‌هاي وزارت نيرو و فعاليت‌‌هاي شرکت برق در زمينه ايثارگران گفت: از جمله اين فعاليت‌ها مي‌توان به پيگيري ماده 48 در خصوص بکارگيري فرزندان ايثارگران، جمع‌آوري آثار و وصيت‌نامه‌هاي شهداي خانواده صنعت برق استان ، چاپ سه جلد نشريه حديث ايثار و تدوين کتابچه خاطرات ايثارگران شاغل در شرکت اشاره کرد.
تيموري اظهار کرد: ساخت و نصب المان يادبود شهداي شرکت در ورودي ستاد، تجليل از ايثارگران صنعت برق، سرکشي از خانواده معظم شهدا، مناسب‌سازي تردد جانبازان، برگزاري اردوي راهيان نور و مسابقات قرآن و عترت با هماهنگي بسيج سپاه همدان و اعزام همکاران به مرقد مطهر امام (ره) از ديگر اقدامات اجرايي بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن