تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819010308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از ۹ هزار دانش آموز قمي از سرويس مدرسه استفاده مي‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۶:۱۸ب.ظ)
مديرکل آموزش و پرورش استان قم: بيش از ۹ هزار دانش آموز قمي از سرويس مدرسه استفاده مي‌کنند مديرکل آموزش و پرورش استان قم با بيان اينکه سال گذشته ۲۰ هزار دانش آموز از سرويس مدارس استفاده کرده‌اند، گفت: در سال تحصيلي جديد نيز تاکنون ۹ هزار درخواست براي سرويس دهي به دانش آموزان داشته‌ايم.
به گزارش خبرگزاري موج، حميدرضا دژاگام در مورد سرويس مدارس و درخواست خانواده‌ها در اين زمينه اظهار کرد: تهيه و خدمات سرويس دانش آموزي در دستور کار آموزش و پرورش نيست اما از آنجا که دغدغه بسياري از خانواده‌هاي دانش آموزان مربوط به اياب و ذهاب دانش آموزان است از همين رو آموزش و پرورش با همکاري پليس راهور و سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني استان قم امسال نيز در اين زمينه برنامه ريزي کرده است.
مديرکل آموزش و پرورش استان قم با بيان اينکه نظارت بر تعداد راکبين سرويس مدارس، لحاظ کردن تردد و حمل و نقل با پليس راهنمايي و رانندگي است، افزود: امسال 10 شرکت از سوي تاکسيراني به آموزش و پرورش استان معرفي شده که متعاقبا اين شرکت‌ها به مدارس معرفي شده‌اند.
وي با تاکيد براينکه مديران مدارس متولي نظارت بر سرويس مدارس يا تهيه سرويس نيستند، تصريح کرد: شعار آموزش و پرورش بهترين مدرسه نزديک‌ترين مدرسه به محل زندگي دانش آموز است تا اوليا دغدغه‌اي بابت مسافت براي فرزندانشان نداشته باشند.
دژاگام با بيان اينکه سال گذشته 20 هزار دانش آموز از سرويس مدارس استفاده کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در سال تحصيلي جديد نيز تاکنون 9 هزار درخواست براي سرويس دهي به دانش آموزان داشته‌ايم.
وي با اشاره به نرخ مصوب اعلام شده براي سرويس مدارس گفت: سال گذشته اين مبلغ رقمي بين 33 تا 39 هزار تومان بود که امسال با توجه به آئين نامه جديد و صدور کارت خودرو تعداد راکب براي سرويس مدارس 3 تا 4 نفر اعلام شده از همين نرخ سرويس مدارس با افزايش مواجه شده است.
مديرکل آموزش و پرورش استان قم با بيان اينکه نرخ تعيين شده براي سرويس مدارس امسال 65 تا 75 هزار تومان است، عنوان کرد: تائيد صلاحيت رانندگان و سوريس‌ها با سازمان نظارت بر تاکسيراني استان قم است، خاطرنشان کرد: اگر راننده‌اي برخورد و رفتارش طبق موازين نبود در اسرع وقت به اطلاع شرکت مربوطه مي‌رسد.
دژاگام عنوان کرد: آموزش و پرورش مسئوليت دانش آموزان را تا مادامي که در محيط مدرسه هستند عهده دار است اما بيرون از محيط مدرسه وظيفه‌اي متوجه مسئولان مدرسه و آموزش و پرورش نيست از همين رو خانواده‌ها بايد نظارت خود را بيش از پيش افزايش دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن