تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813195502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومين جشنواره «ياران بي‌ادعا» در لرستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۳۸ب.ظ)
دومين جشنواره «ياران بي‌ادعا» در لرستان برگزار شد دومين جشنواره «ياران بي‎ادعا» امروز، هفتم مهر به‌مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس در خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج از لرستان، علي‌شاهي، استاد درس دفاع مقدس دانشگاه‌هاي لرستان امروز، 7 مهر در جشنواره ياران بي‎ادعا که از سوي دانشگاه علمي ـ کاربردي اين استان برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در عمده سخنراني‌هاي خود همواره گريزي نيز به دفاع مقدس مي‌زنند که اين نشان‌دهنده عظمت و اهميت دفاع مقدس است.
وي با بيان اين‌که اگر به دفاع مقدس از نظر فيزيکي نگاه کنيم، يک دنيا در برابر ايران ايستاده بود، افزود: از نظر معنوي ما در دفاع مقدس، خدا، رهبري و ملتي متحد داشتيم.
علي‌شاهي با اشاره به اين‌که همه تحليل‌هاي رسانه‌ها برا اين باور بودند که ايران طي يک هفته نابود مي‌شود، ادامه داد: دشمن از اين نکته غافل بود که در ايران دو عنصر اصلي يعني رهبري و مردم توانسته بودند حکومت 2500 ساله پهلوي را نابود کردند.
اين استاد درس دفاع مقدس در دانشگاه‌هاي لرستان از فتح بندر فاو و به‌عنوان يکي از افتخارات تاکتيکي ايران اشاره و تصريح کرد: دفاع مقدس نتيجه رشادت بسيجياني است که بدون حقوق و مزايا از فرمان امام راحل(ره) اطاعت مي‌کردند.
وي در مورد نقش دانشگاهيان در دفاع مقدس اظهار کرد: ما در اوايل جنگ فقط فشنگ ژ 3 توليد مي‌کرديم اما در آخر جنگ با موشک‌هاي خودمان دفاع مي‌کرديم و اين کار دانشگاهيان است.
علي‌شاهي در پايان گفت: دفاع مقدس براي ما عزت و شرافت بود و امروزه مي‎بينيم که رهبر معظم انقلاب در عمده مراسمات چفيه را که يادآور خاک و زنگ و بوي جبهه‌هاست، بر گردن مي‌اندازند.
‎در ادامه اين مراسم، از علي رضايي به‌عنوان برگزيده رشته خاطره‌نويسي از مرکز علمي ـ کاربردي کوهدشت، عفت روشن‌پور به‌عنوان برگزيده رشته مقاله‌نويسي از مرکز علمي ـ کاربردي دادگستري، زينب نوري‌فرد به‌عنوان برگزيده رشته مقاله‌نويسي از مرکز علمي ـ کاربردي فرهنگ و هنر کوهدشت، محسن مرادي به‌عنوان برگزيده رشته نماهنگ دانش‌آموخته مرکز علمي ـ کاربردي جهاد دانشگاهي خرم‌آباد، بيات آزادبخت به‌عنوان برگزيده رشته عکاسي از مرکز فرهنگ و هنر کوهدشت و سکينه نازاريان به‌عنوان برگزيده رشته گرافيک و طراحي از مرکز فرهنگ و هنر کوهدشت تجليل شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن