تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821070312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظام پيشنهادها بر تفکر و خرد جمعي همراه با کار گروهي استوار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۲۰ب.ظ)
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان قم: نظام پيشنهادها بر تفکر و خرد جمعي همراه با کار گروهي استوار است مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: نظام پيشنهادها بر تفکر و خرد جمعي همراه با کار گروهي استوار است که در افزايش يادگيري سازماني بسيار مؤثر است.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالحميد توکلي بينا در نخستين جشنواره نظام پيشنهادها در صنعت آب و فاضلاب کشور که با حضور مدير کل دفتر توسعه مديريت و تحول اداري وزارت نيرو، معاون منابع انساني و بهبود مديريت شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور، معاون توسعه و مديريت و منابع انساني استاندار قم و جمعي از مديران صنعت آبفاي کشور در تالار آب شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد با اشاره به اينکه هفتمين دوره نظام پيشنهاد‌ها در آبفاي در حال اجرا است، اظهار داشت: محتوا محوري و مسأله محوري دو رويکرد اساسي ما در نظام پيشنهاد‌ها است.
وي ارتقاء يادگيري سازماني و ايجاد فضاي رقابت در سازمان را از ويژگي‌هاي اجراي نظام پيشنهادها ذکر کرد و افزود: نظام پيشنهادها بر تفکر و خرد جمعي همراه با کار گروهي استوار است که در افزايش يادگيري سازماني بسيار مؤثر است.
عبدالحميد توکلي بينا در ادامه از برگزاري نخستين جشنواره پيشنهاد‌هاي مردمي در خصوص صرفه‌جويي مصرف خبر داد و تصريح کرد: هدف ما جلب مشارکت مردم و ساير ذي‌نفعان شرکت در تصميم‌گيري براي صرفه‌جويي در مصرف آب است.
وي با اشاره به کمبود منابع آب در دنيا و به وي‍‍ژه کشور و استان قم ابراز داشت: قصد داريم در جشنواره نظام پيشنهاد‌ها در فرهنگ صرفه‌جويي از عقل و خرد جمعي در استفاده بهينه از منابع بهره ببريم ضمن اينکه مردم بيش از گذشته به مسأله آب توجه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن