تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815540182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرامی داشت هفته سالمند در منطقه 22


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
گرامی داشت هفته سالمند در منطقه 22
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 22،گفت: اداره سلامت حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 همزمان با هفته سالمند ویژه برنامه های متنوعی را در محدوده شمال غربی پایتخت برگزار می کند.
 هوشیار معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این باره افزود: از 3 تا 9 مهر ماه امسال و هفته سالمند با شعار "سالمندی فرصت است نه چالش"  نامگذاری شده است. از این رو اداره سلامت با هدف ارتقای سطح آگاهی و توانایی سالمندان و بهبود بخشیدن شیوه زندگی آنان برنامه های ویژه ای را برگزار می کند. 

وی تصریح کرد: فراهم کردن بستری مناسب و ایجاد شرایطی برای حضور جهاندیدگان در فعالیتهای گروهی و برقراری تعاملات اجتماعی به منظور بهره مندی از سلامت جسم و روان، از اهداف کانون سالمندان اداره سلامت منطقه 22 است. 

هوشیار افزود:همزمان با هفته سالمند برنامه هایی چون تجلیل از دبیران کانون جهاندیدگان، برگزاری کلاس ها، کارگاه ها و همایش های علمی با محوریت خود مراقبتی و سلامت، ارائه ویزیت رایگان پزشکی و اندازه گیری قند و فشار خون، توزیع بروشور های آموزشی، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری تورهای زیارتی، برگزاری جشنواره غذا، بازدید از سرای سالمندان، ارسال پیامک و اطلاع رسانی از طریق نصب بنر و استند در سطح منطقه و ... در دستور کار منطقه قرار گرفته است. 

گفتنی است چهارمین همایش سلامت و سالمندی نیز امروز 7 مهر 93 از ساعت 9:30 تا  12 با حضور مدیر کل سلامت شهرداری تهران و اعضای کانون سالمندان و دیگر شهروندان در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) برگزار می شود.
 
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن