تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802410916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاسی: دیدار با سپاهان مرگ و زندگی نیست |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سیاسی: دیدار با سپاهان مرگ و زندگی نیست
کد خبر: ۴۳۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲ - 29 September 2014


رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه دیدار با سپاهان بازی مرگ و زندگی نیست، گفت: دکترین پرسپولیس در این فصل این است که تمام مسابقات را به دید فینال نگاه کنیم و هیچ تیمی را دست کم نگیریم!


حمیدرضا سیاسی در گفتگو با مهر، درباره دیدار این هفته پرسپولیس با سپاهان که از آن به عنوان بازی مرگ و زندگی یاد می‌شود، اظهار کرد: این مسابقه هم مثل تمام بازی‌ها حساسیت خاص خودش را دارد ولی بازی مرگ و زندگی نیست. برای ما تمام مسابقات اهمیت داشته و حکم فینال دارد. دکترین ما در باشگاه پرسپولیس در این فصل این است که همه مسابقات را جدی بگیریم.


وی ادامه داد: همه اعضای باشگاه و تیم در تلاش هستند تا روند رو به رشد پرسپولیس ادامه داشته باشد. ما قول می‌دهیم تا در زمینه‌های فنی و پشتیبانی تمام تلاشمان را می‌کنیم و امیدواریم برابر سپاهان هم موفق باشیم.


رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره تلاش باشگاه برای بخشیده شدن حسین ماهینی، گفت: آنطور که من خبر دارم ماهینی نمی‌تواند برابر سپاهان هم بازی کند ولی ما همه تلاشمان را می‌کنیم که تا جایی که امکان دارد این مسئله را حل کنیم.


سیاسی درباره احتمال جذب مهاجمان سوئدی، برزیلی و ازبکی هم گفت: درخشان چند گزینه خارجی مدنظر دارد ولی او هنوز خودش هم به تصمیم نهایی نرسیده است. کادر فنی در حال بررسی بازیکنان بوده و بعد از رسیدن به جمع‌بندی اسامی بازیکنان را اعلام خواهیم کرد.


وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه و بحث مسائل مالی، احتمال تغییر اسپانسر را رد نکرد و افزود: ما در مورد وضعیت اسپانسر هم صحبت خواهیم کرد. با اسپانسر باشگاه یکسری مطالب را مطرح کردیم و امروز در جلسه هیات مدیره، آنرا جمعبندی خواهیم کرد. بعد از بررسی همه جانبه، درباره اسپانسر تصمیم خواهیم گرفت.


رئیس هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به دستور جلسه هیات مدیره برای انتخاب مدیرعامل هم گفت: شرط من برای انتخاب و معرفی مدیرعامل در جلسه امروز این است که همه اعضای هیات مدیره در جلسه حضور داشته باشند.


سیاسی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره وضعیت باشگاه راه آهن و مالکیت برادرش در این باشگاه، گفت: وضعیت باشگاه معلوم شده است ولی یک مقدار در کش و قوس بروکراسی اداری است. راه آهن یک تیم جوان و خوب است و نمی‌توان آنرا با تیم‌هایی که میلیاردها میلیارد هزینه کرده‌اند، مقایسه کرد! راه آهن الان دنبال قهرمانی نیست. برنامه راه آهن بلند مدت و در یک پروسه چهار الی پنج ساله است. البته راه آهن الان در جدول هم شرایط بدی ندارد.


وی در پایان گفت: در راه آهن هدفمان این نیست که حرفه‌ای که همه جا دنبال می‌شود را دنبال کنیم. استیلی برنامه بلند مدتی با پایه و اساس محکم برای باشگاه در نظر دارد. 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن