تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820396689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در آموزش پرورش فضا وامکانات برای کار فرهنگی فراهم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش وپرورش فارس: در آموزش پرورش فضا وامکانات برای کار فرهنگی فراهم است خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش وپرورش فارس باتاکید براینکه دولت به تنهایی نمی تواند پیگیر امور مددجویان باشد خواستار حضور وحمایت بخش خصوصی وسازمان های مردم نهاد در این خصوص شد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۷ مهر ساعت 08:21



به گزارش خبرگزاری پانا،حمیدرضا آذری در دیدار بامدیرکل بهزیستی استان با اشاره با بیان اینکه مردم با وظایف بهزیستی آشنایی کافی ندارند برضرورت شناسایی فعالیت های بهزیستی برای مردم تاکید کرد.
مدیرکل آموزش وپرورش فارس باتاکید براینکه دولت به تنهایی نمی تواند پیگیر امور مددجویان باشد خواستار حضور وحمایت بخش خصوصی وسازمان های مردم نهاد در این خصوص شد.
آذری با اشاره به اینکه آموزش وپرورش فصل مشترک حاکمیت وجامعه است افزود: این نهاد فرهنگی وتاثیرگذار آماده همکاری همه جانبه با بهزیستی است.
مدیرکل آموزش وپرورش فارس بابیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است گفت: در آموزش پرورش فضا وامکانات برای کار فرهنگی فراهم است وبهزیستی می تواند دراین زمینه وخصوصا موضوع آموزش مهارتهای زندگی حضور پررنگی داشته باشد.
آذری بابیان اینکه منابع انسانی مهمترین سرمایه هر جامعه است گفت:باید به امر بهداشت وآموزش افراد درجامعه بیشترپرداخته شود.
مدیرکل آموزش وپرورش فارس بابیان اینکه نهاد بهزیستی باید فراتر از یک نهاد حمایتی عمل کند گفت:اگر سازمان بهزیستی تقویت شود بسیاری از آسیب ها کاهش می یابد.
دراین دیدار مدیرکل بهزیستی استان نیز برنقش مهم واثرگذار آموزش وپرورش تاکید کرد.
دکتر سید مرتضی موسوی بابیان اینکه بهزیستی و آموزش وپرورش دو نهاد ا جتماعی هستند که دارای فصل مشترک بسیاری در فعالیت ها می باشند خواستارهم افزایی بین این دونهاد شد.
مدیرکل بهزیستی فارس تقویت فعالیتهای مشترک درمراکز مشاوره، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آموزش خانواده را از مهمترین فعالیت های مشترک این دو نهاد دانست.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن