تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821292038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راجرز: نمايش لالانا مقابل اورتون استثنايي بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: راجرز: نمايش لالانا مقابل اورتون استثنايي بود
براندون راجرز سرمربي تيم ليورپول، در پايان بازي با اورتون، از عملکرد بازيکن ملي پوش خود تمجيد کرد. به گزارش "ورزش سه"، براندون راجرز مربی تیم لیورپول در پایان بازی با اورتون از بازی عالی آدام لالانا تمجید کرد. لالانا در این تابستان از ساوتهمپتون به آنفیلد آمد اما به دلیل مصدومیت، بازی های ابتدای فصل را از دست داد.

راجرز از این بازیکن ملی پوش در دو بازی اخیر لیورپول در لیگ برتر و نیز در بازی جام اتحادیه مقابل میدلزبرو استفاده کرد. این مربی در تمجید از لالانا گفت:" فکر می کنم نمایش او استثنایی بود و با اینکه اولین دربیش را تجربه می کرد بسیار خوب و درخشان ظاهر شد.او بسیار با کیفیت بازی کرد و از بازی او راضی هستم"






اما لالانا نیز در مصاحبه پس از بازی چنین گفت:" پس از انجام هر بازی، بیشتر از حضورم در لیوپول احساس راحتی می کنم و به دنبال این هستم که بتوانم بار دیگر یک بازیکن 90 دقیقه ای شوم. می خواهم به تلاشم ادامه دهم و مطمئنم که می توانم بهتر از این هم بازی کنم .
نمی خواهم عذر و بهانه ای بیاورم اما به دلیل مصدومیت تقریبا پیش فصل را از دست دادم . با این حال روز به روز در حال بهتر شدن هستم و امیدوارم در بازی های بعدی هم بتوانم مهره مفیدی برای لیورپول باشم"

براندون راجرز(سرمربي)ليورپول


1393/07/06 19:35  تعداد بازدید: 222





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن