تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802941087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادواره 76 روحانی و طلبه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



با هدف تبیین نقش روحانیت در هشت سال دفاع مقدس؛
یادواره 76 روحانی و طلبه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد خبرگزاری رسا ـ یادواره 76 روحانی و طلبه استان چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز با هدف تبیین نقش روحانیت در هشت سال دفاع مقدس و با حضور علما، روحانیان، طلاب، مسؤولان و عموم مردم در محل نمایشگاه «مطلع عشق» در شهرکرد برگزار شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، یادواره 76 روحانی و طلبه استان چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز با هدف تبیین نقش روحانیت در هشت سال دفاع مقدس و با حضور علما، روحانیان، طلاب، مسؤولان و عموم مردم در محل نمایشگاه «مطلع عشق» در شهرکرد برگزار شد.
 
در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام سیدابوالحسن فاطمی، امام جمعه موقت شهرکرد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، دوران دفاع مقدس را مهم ترین عامل در تحکیم پایه های اسلامیت نظام در همه ابعاد معرفی کرد.
 
وی تداوم و استقرار نظام را نتیجه هشت سال ایستادگی و مقاومت مردم عنوان کرد و ادامه داد: اگر دفاع مقدس صورت نمی گرفت و خون های جوانان این مرز و بوم در راه ارزش های اسلامی و حفظ وطن و ناموس این ملت ریخته نمی شد؛ به یقین وضعیتی بهتر از اوضاع کشورهای همسایه نداشتیم.
 
امام جمعه موقت شهرکرد آرامش و امنیت امروز کشور را مرهون فداکاری های رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست و گفت: بکوشیم تا ابعاد و زاویه های جنگ تحمیلی به خوبی برای نسل های آینده و به ویژه جوانان و نوجونانی که آن دوران را با چشم خود ندیده اند، تشریح و تبیین شود و این نیازمند فعالیت های پژوهشی است.
 
در ادامه این مراسم، رضا محمدسلیمانی، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری به نقش تأثیرگذار روحانیت در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: روحانیت همواره و در همه صحنه های این کشور، هم دوش و هم پای دیگر اقشار جامعه حضور پررنگ داشته است که مهم ترین عرصه خودنمایی روحانیان این کشور، در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.
 
وی با بیان این که تقدیم هزاران شهید طلبه و روحانی، نشان دهنده آن است که آن ها نیز همچون سایر رزمندگان لباس رزم پوشیدند و به جبهه های حق علیه باطل رفتند و این مایه سرافرازی نظام است، خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی، روحانیت هم به کار تبلیغی و ارشادی خود مشغول بود و هم با روحیه دادن به رزمندگان، در کنار آن ها برای نبرد وارد میدان عمل می شد.
 
قدرت‌الله رییسی، مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران چهارمحال و بختیاری نیز با بیان این که این استان در دوران دفاع مقدس بیش از دو هزار و 500 شهید تقدیم نظام و اسلام کرده است، افزود:130  نفر از سرداران، امیران و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس از این استان بودند که این خود یکی از افتخارات استان به شمار می‌رود.
 
وی با بیان این که ناجی آبادان از جوانان این استان بوده است، تصریح کرد: شهید دریاقلی سورانی، ناجی آبادان از جوانان این استان است که تندیس این شهید به زودی در ورودی روستای یانچشمه با همکاری فرمانداری، شورای شهر و دهیاری بنا می‎شود.
 
گفتنی است مداحی، خاطره گویی، مقاله خوانی و پخش کلیپ از شهدای روحانی این استان از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.
 
همچنین در پایان این مراسم، از سردیس شش سردار شهید این استان، حسینعلی ترکی، ایرج آقابزرگی، ابوالفتح نظری، کمال فاضلی، محمدعلی اعتدالپور و کریم بیاتی رونمایی به عمل آمد./9457/پ202/ب2




۱۳۹۳/۷/۶






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن