تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816796012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمالی: داور، مدال برنز را از چنگم درآورد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
جمالی: داور، مدال برنز را از چنگم درآورد
جودوکار وزن 90- کیلوگرم کشورمان گفت: در بازی‌های آسیایی اینچئون به خاطر قضاوت ناصحیح داور برنز را از دست دادم.


محمد جمالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از بازگشت از بازی‌های آسیایی اینچئون در خصوص رقبای خود اعلام کرد: اولین رقیب من در اینچئون از فلسطین بود که موفق شدم وی را ضربه فنی کنم، در مقابل جودوکار ژاپنی هم خوب مسابقه دادم اما داوران نسبت به این کشور دید مثبتی دارند و من از این موضوع ضربه خوردم و دو اخطار عقب ماندم که خیلی اعصابم را خورد کرد، 40 ثانیه مانده تا پایان مبارزه ریسک کردم تا به حریف تکنیک بزنم اما ضربه فنی شدم و متاسفانه از رسیدن به فینال محروم شدم.

جودوکار وزن 90- کیلوگرم کشورمان افزود: بعد از آن مقابل چین با ضربه فنی پیروز شدم تا برای گرفتن مدال برنز به مصاف حریف مغولستانی بروم، در این مسابقه بار دیگر داوری تاثیر منفی در نتیجه گذاشت و با وجود اینکه می‌توانستم برنز بگیرم با قضاوت ناعادلانه پنجم شدم.

جمالی تاکید کرد: متاسفانه اشتباهات داوری نه تنها برای رشته جودو بلکه برای تمامی رشته‌های ورزشی برای ورزشکاران ایران وجود دارد مثلا آقای گل آرا بوکسور سبک وزن کشورمان که ما برای تماشای مسابقه‌اش در بازی‌های آسیایی رفتیم و شاهد بودیم که چطور با ناداوری حذف شد.

ملی‌پوش 90- کیلوگرم ایران با بیان اینکه از نتیجه خود راضی نیست، اعلام کرد که جودوکاران ایران در اینچئون کم نگذاشتند: در بازی‌های آسیایی این دوره شاهد بودیم که مغولستان در 7وزن 7 مدال گرفته است تیم ازبکستان موفق شد ژاپن قهرمان جهان را شکست دهد و قزاقستان هم ازبکستان را مغلوب کرد پس جودو آسیا رشد زیادی کرده است اما ورزشکاران کم نگذاشتند.

وی تصریح کرد: احسان بهرامیان در اولین تجربه خود مقابل قهرمان جهان به خوبی مبارزه می‌کند، همه شاهد قدرت ملایی مقابل قهرمان بازی‌های آسیایی بودند که اگر کم تجربگی‌اش نبود قطعا این رقیب را مغلوب می‌کرد، قاسمی‌نژاد به لبنان باخت که برزیلی الاصل بود و در مسابقات گراند اسلم و گرند پریکس مدال داشت. هیچ کدام از ما کم نگذاشتیم البته من از خودم راضی نیستم.

جودوکار با سابقه ایران خاطرنشان کرد: اختلاف ورزشکاران ما با جودوکاران سایرکشورها اختلاف فاحشی نیست به طور حتم اگر در تیمی در 66 کیلوگرم نماینده داشتیم و تیم ما کامل اعزام می‌شد بهرامیان مجبور نبود یک وزن بالاتر مبارزه کند، یا اگر نفر دومی پشت محجوب که مصدوم بود داشتیم نتیجه کاملا تغییر می‌کرد.

وی افزود: سعید ملایی در رقابت‌های تیمی اخراج شد و ما در یک وزن بدون مبارزه باخت می‌خوردیم، در مبارزه امیر قاسمی‌نژاد هم اشتباه داوری نمایان بود و اگر این مسابقه را می‌بردیم به طور قطع سوم می‌شدیم.

جمالی حضور در مسابقات مختلف بدون مرزی و کسب تجربه را راه حلی برای کسب نتیجه جودو ایران عنوان کرد و در این باره توضیح داد: جودوکاران ما در سال 6 تا 7 مسابقه را تجربه می‌کنند در حالی که کشورهای دیگر حداقل به 30یا40 مسابقه اعزام می‌شوند، حضور مستمر در رقابت‌ها، شرکت در اردوهای مشترک و تمرین کردن وتن به تن شدن با حریفان با تجربه عاملی در رشد و کسب نتیجه جودو ایران خواهد بود، اگر بچه‌های ما تجربه بیشتری داشتند و در مسابقات زیادتری شرکت کرده بودند دست خالی از اینچئون باز می‌گشتیم.

انتهای‌پیام/





تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن