تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814606048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدرسه شهید لسانی نیمه دوم مهرماه افتتاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بهره برداری از اولین مدرسه طرح یاران در منطقه 7 تهران؛ مدرسه شهید لسانی نیمه دوم مهرماه افتتاح می شود خبرگزاری پانا: مدرسه دخترانه شهید لسانی نیمه دوم مهر ماه با حضور جمعی از مسئولین آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز تهران افتتاح خواهد شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۶ مهر ساعت 14:30



به گزارش خبرنگار پانا، مدرسه دخترانه شهید لسانی در منطقه هفت آموزش و پرورش تهران كه ساخت آن در قالب طرح یاران و با كمك تعدادی از خیرین نیك اندیش به اتمام رسید، نیمه دوم مهرماه با حضور مدیران آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران افتتاح می شود. مدرسه شهید لسانی پیش از این ساختمانی فرسوده و تخریبی داشت كه از سال 1389 ساخت آن آغاز شده بود و از پروژه های نیمه تمام شهرتهران محسوب می شد که در سال گذشته، جمعی از خیرین گرانقدر با تجمیع سرمایه‌هایشان ساخت این مدرسه مهم در منطقه هفت را به پایان رساندند.
در حال حاضر تمامی بخش‌های مدرسه ساخته و آماده بهره‌برداری است و تنها بخش‌هایی از اتاق سرایداری و تأمین تجهیزات كتابخانه باقی مانده كه آن هم به سرعت در حال انجام است.
گفتنی است این مدرسه در 4 طبقه و دو هزار متر بنا با 14 كلاس درس، سالن اجتماعات چند منظوره، كتابخانه، نمازخانه و ... از اول مهر امسال پذیرای دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی بوده است كه در آزمون تیزهوشان پذیرفته‌شده‌اند. در واقع اهمیت مدرسه شهید لسانی در آن است كه یكی از مدارس طرح سمپاد آموزش و پرورش محسوب می شود و محل تحصیل دانش آموزان نخبه است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن