تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819188633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مکوندي: نمي‌توانم قول ماندن بدهم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مکوندي: نمي‌توانم قول ماندن بدهم
کد خبر: ۴۳۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹ - 28 September 2014


بعد از استعفاي مجيد باقري نيا، بهروز مکوندي سرمربي فصل قبل نفت مسجدسليمان به عنوان جانشين انتخاب شد.


بهروز مکوندی در گفت و گو با "ورزش سه" درباره بازگشتش به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: به هر حال در فوتیال فراز و نشیب زیاد وجود دارد و شرایط نفت خوب نبود و باشگاه بعد از استعفای باقری نیا تصمیم گرفت تغییرکادر بدهد. من اینجا از تمام زحماتی که اقای باقری نیا برای نفت کشیده است تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم بر حسب وظیفه به تیم شهرم کمک کنم.


او در مورد پیشنهادات قبلی اش از نفت گفت: من ابتدای فصل برای دستیاری پیشنهاد داشتم که قبول نکردم.


سرمربی جدید نفت درباره قول ماندن در لیگ گفت: من قول ماندن نمی توانم بدهم اما این قول را می دهم تمام تلاشم رو برای موفقیت نفت انجام دهم.


او در مورد وضعیت تیمی و بازی برابر فولاد گفت: داشته های ما همین است که اکنون داریم و باید با آن ها تلاش کنیم که حتما نقاط ضعفی را دارد که باید برطرف شود و نفراتی به موقع به تیم اضافه شوند.تمام سعی ما این اسو که بتوانیم بازی خوبی با برد برابر فولاد داشته باشیم.محمود تیغ نورد را به دلیل محرومیت و درویشی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارم.


مکوندی درباره انتظارش از هواداران گفت: من مدیون این مردم هستم و از آن ها انتظار دارم در این شرایط حامی تیم باشند تا از این وضعیت خلاص شویم.


سرمربی نفت در انتها گفت: هدف من دوری از تفکر فرار از شکست و رفتن به سوی هدف پیروز شدن است.ما باید به دنبال برد باشیم تا موفق شویم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن