تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805675552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوانان امروزی برای مبارزه با جنگ دشمنان کار سخت تری دارند/ مقاومت مهمترین گام برای پیروزی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی در حاشیه نمایشگاه فاطمیون مطرح شد/
جوانان امروزی برای مبارزه با جنگ دشمنان کار سخت تری دارند/ مقاومت مهمترین گام برای پیروزی
تبریز- خبرگزاری مهر: فرمانده تیپ۱۲۱ تکاور شهید فروزنده ارتش اظهار داشت: جوانان امروزی باید شجاعانه تر از شهدا با دشمن بجنگند زیرا حضور در صحنه جنگ نرم به مراتب سخت تر از جنگ رودر رو است.



به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین ظهیر مالکی ظهر شنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه فرهنگی و رزمی فاطمیون در تبریز و در گفتگو با خبرنگاران گفت: هفته دفاع مقدس یادآور فداکاری و از جان گذشتگی شهدا، ایثارگران و مردم است و در این میان جوانان باید با مطالعه تاریخ دوران دفاع مقدس که دشمن با جنگ سخت علیه ایران حمله کرد در برابر جنگ نرم امروز با آگاهی بایستند و قدر امنیت و آرامش و رهبر فرزانه انقلاب را بدانند.  فرمانده تیپ۱۲۱ تکاور تیپ شهید فروزنده ادامه داد: جوانان باید هوشیار باشند که دشمن برای خدشه به امنیت کشور درصدد توطئه است و همین جوانان هستند که می توانند جلوی این آسیب ها را بگیرند. وی با تاکید به اینکه دشمن با شکست در دفاع مقدس نتوانست به اهداف خود برسد، گفت: برای این پیروزی و تداوم انقلاب خون های بسیاری نثار شده، همه ما مدیون خون شهدا و ایستادگی خانواده شهدا و ایثارگران هستیم و نباید بگذاریم دشمن خدشه ای به آن وارد کند. ظهیر مالکی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، امریکا با فکر اینکه این انقلاب نوظهور قدرت مقابله ندارد، با تحریک عراق جنگ را به ایران تحمیل کرد، غافل از اینکه مردم جانانه کنار نیروی ارتش و سپاه نوپا در برابر رژیم بعثی می ایستد و می جنگد.

وی با اشاره به اینکه تمامی چشم امید ملت به جوانان است، گفت: در صورتی که جوانان بتوانند آشنایی مناسبی نسبت به مسائل روز دنیا داشته باشند و گوش به فرامین رهبری دهند می توانیم از بابت امنیت کشور احساس راحتی بکنیم. نمایش کاریکاتورهای آسیب های ماهواره در نمایشگاه فاطمیون مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه عاشورا نیز در این نمایشگاه اظهار داشت: کارتونیست های این سازمان در قالب کاریکاتور آسیب های ماهواره را ترسیم کرده بودند که در این غرفه برای بازدید آگاهی بخشی مردم به زبان هنر به نمایش گذاشته شده است. محمد اسکندری ادامه داد: برپایی نمایشگاه فاطمیون همواره در اولویت های کاری سپاه در این هفته بوده و تاثیر بالایی برای شناساندن دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان دارد و فضای خوبی که در این مکان وجود دارد می تواند در راستای آگاه سازی جوانان موثر باشد. وی همچنین با اشاره به دیگر فعالیت های این سازمان در این نمایشگاه گفت: تئاتر مجسمه، نمایش های خیابانی و هماهنگی رزمایش این نمایشگاه از دیگر برنامه های سازمان بسیج هنرمندان است. اسکندری در ادامه از نمایش فیلم هایی در قالب جشنواره فیلم مقاومت در تبریز گفت: در این دوره از جشنواره فیلم مقاومت در استان، 100 اثر بلند و کوتاه در قالب فیلم سینمایی، فیلم کوتاه، انیمیشن و مستند به نمایش در آمده است. وی ادامه داد:  فیلم‌های جشنواره مقاومت از دوم تا ششم مهرماه از ساعت 16 تا 21 در سینما تک مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز واقع در اول سربالایی ولیعصر (عج) اکران می‌شود. برپایی غرفه حجاب و عفاف در نمایشگاه فاطمیون مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا نیز اظهار داشت: هدف از برپایی غرفه حجاب و عفاف در این نمایشگاه اهمیت این فریضه در جامعه و توصیه ی شهدا به رعایت آن است که معرفی اقلام حجاب و عرضه آن ها برای دسترسی راحت بانوان به این اقلام از نظر کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی دیگر از اهداف این نمایشگاه است. منصوره کیانی ادامه داد: با برپایی این نمایشگاه شاهد هستیم که جوانان و بانوان بسیاری به این مکان مراجعه کرده و با انواع مدل های مناسب چادر و دیگر اقلام حجاب آشنا شده و به راحتی می توانند وسایل مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کنند.

وی افزود: اگر نیم نگاهی به وصیت نامه شهدای دفاع مقدس بیدازیم متوجه خواهیم شد که رعایت حجاب سخنی است که در تمامی این وصیت نامه ها دیده می شود و این امر اهمیت ویژه حجاب برای بانوان و حتی آقایان را نشان می دهد. مقاومت مهم ترین گام برای پیوزی در برابر دشمنان است مسئول سازمان بسیج کارگری استان نیز اظهار داشت: هفته گرامیداشت دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان ایران اسلامی بوده که با ایجاد حماسه های خود، فرهنگ ایثار را رقم زدند که این روحیه ایثار باید به نسل های جدید منتقل شود. ناصر علیزاده ادامه داد: تنها رمز موفقیت و بقای ایران اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی بوده و مقاومت رزمندگان در پای جبهه های جنگ مهم ترین عامل در پیروزی آنان به شمار می رود. وی افزود: دفاع در این زمان نیز همچون دوران دفاع مقدس لازم است چراکه دشمن با جنگ نرم خود که بارها رهبر فرزانه انقلاب در خصوص آن گوشزد کرده اند، تلاش دارد ناکامی ها خود را در جنگ تحمیلی عراق علیه کشورمان جبران کند که باید با ایستادگی روی اعتقادها، باورها و ارزش های اسلامی خود، آن ها را بار دیگر ناامید کنیم. علیزاده با اشاره به غرفه سازمان بسیج کارگری استان در این نمایشگاه، فعالیت های این سازمان را نوعی دفاع در برابر تحریم ها برشمرد و تاکید کرد: باید با تفکر بسیجی و فرهنگ ایثاری که در دوران دفاع مقدس بارها شاهد بودیم، در جبهه های مختلف تلاش کرده و در برابر تحریم ها و فشارهای استکبار جهانی بایستیم. وی با اعلام این مطلب که این غرفه به همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت فعال در واحدهای تولیدی و صنعتی دایر شده، از حضور شرکت های داروسازی فعال استان در این غرفه ها خبر داد که برخی داروها را برای نخستین بار در کشور تولید کرده اند. نمایشگاه فرهنگی رزمی فاطمیون در قالب 80 غرفه برای به نمایش گذاشتن توانمندی های نظامی نیروهای مسلح، دستاوردهای فرهنگی و اجتماعی در پارک موزه پایداری تبریز از ساعت 10تا 14 و 16 تا 22 شب به نمایش گذاشته شده است.
 


۱۳۹۳/۷/۵ - ۱۵:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن