تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802504126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استیضاح وزیر نیرو همچنان در دستور کار نمایندگان اصفهان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان اخوان بی‌طرف:
استیضاح وزیر نیرو همچنان در دستور کار نمایندگان اصفهان است
اصفهان – خبرگزاری مهر: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سوال و استیضاح وزیر نیرو همچنان در دستور کار نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی قرار دارد.



به گزارش خبرنگار مهر، نیره اخوان بی طرف پیش از ظهر شنبه در پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برخی از پیشنهادات نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این راستا در بودجه سال 93 تخصیص 600 میلیارد تومان به رزمندگان 8 سال دفاع مقدس به عنوان مستمری ماهیانه برای رزمندگانی که شغل و یا بیمه‌ای ندارند پیشنهاد شده است.

وی کاهش 15 درصدی میزان جانبازی برای دریافت تسهیلات وام مسکن جانبازان را نیز یکی دیگر از پیشنهادات نمایندگان مردم اصفهان برای جامعه رزمندگان عنوان کرد و بیان داشت: اجرای اصل 44 قانون اساسی برای ایثارگران نیز از دیگر پیشنهادات ارایه شده به مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشنهاد تخصیص 5 درصد از سهم 20 درصدی صنعت و کشاورزی از 60 میلیارد دلار برداشت شده از صندوق توسعه ارزی کشور برای ایثارگران را از دیگر پیشنهادات نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برای دفاع از حقوق ایثارگران دانست و افزود: نمایندگان استان برای احقاق حقوق جانبازان، ایثارگران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس عزم جدی دارند.

استیضاح وزیر نیرو همچنان در دستور کار نمایندگان اصفهان

وی در ادامه با بیان اینکه سوال و استیضاح وزیر نیرو همچنان در دستور کار نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی قرار دارد، افزود: در این راستا قرار شده تا قبل از استیضاح با حضور ابوترابی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، نماینده کشاورزان استان و نمایندگان مردم اصفهان جلسه‌ای تشکیل شود تا در آن وزیر شنوای مطالبات 45 نفر از نمایندگان کشاورزان استان و هم‌چنین دستور عدم اجرای طرح لوله 2 انتقال آب به یزد، عدم تخصیص آب جدید برای شهرکرد، جلوگیری از توقف گلاب 2 و ... باشد که هنوز این جلسه برگزار نشده است.

وی در خصوص نحوه اجرای پروژه بهشت آباد نیز گفت: در حال حاضر با توجه به برآوردهای آماری که انجام شده است اهتمام مسئولان بر روی راه اندازی این پروژه با تونل است.

اخوان بی‌طرف در ادامه با بیان اینکه دولت در حال حاضر منابع موردنیاز برای اجرای پروژه‌های آبی استان اصفهان را ندارد، اظهار داشت: بر این اساس نمایندگان اصفهان پیشنهاد فروش اوراق مشارکت برای بهره‌برداری از پروژه‌های آبی را ارایه دادند که تا کنون 290 میلیارد تومان اوراق توسط بانک ملی برای این امر واگذار شده است.

وی تخصیص 100میلیارد تومان اوراق مشارکت برای پروژه‌های آبی را نیز از دیگر برنامه‌های اجرای این پروژه‌ها دراستان دانست و افزود: چنانچه وزیر نیرو قول اجرای پروژه را بدهد این اوراق به زودی به فروش خواهد رسید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارایه پیشنهاد کاهش 500 میلیارد تومانی مالیات استان اصفهان در سال آینده نیز گفت: مصوبه مجلس در خصوص پرداخت مالیات از استان اصفهان 4هزار میلیارد تومان بود که با پیگیری‌های نمایندگان مردم اصفهان در مجلس متوسط پرداخت مالیات اصفهان به 3500 میلیارد تومان کاهش یافته است.

وی ادامه داد: همچنین پیشنهاد داده‌ایم 50 درصد از این مالیات به استان اصفهان برای هزینه در طرح‌های محرومیت زدایی استفاده شود.

نحوه پذیرایی دلیل برخوردار دیدن اصفهان

اخوان بی طرف نحوه استقبال مسئولان اصفهان از مهمانان کشوری را یکی از دلایل مهم برخوردار دانستن اصفهان در سطح کشور عنوان کرد و افزود: چنانچه این رویه مهمانداری تغییر کند دید مسئولان کشوری نسبت به اصفهان تغییر خواهد کرد.

وی در ادامه در خصوص لایحه مدیریت شهری که دولت به مجلس ارایه کرد نیز بیان داشت: انتخاب شهردار به واسطه برگزاری انتخابات عمومی به نوعی بی سلاح کردن شورا است و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان باید با تعامل با نمایندگان نسبت به رد و یا نحوه اجرای این لایحه تعامل داشته باشند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از برخی از زد و بندهای جناحی و سیاسی در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بسیاری از لایحه‌هایی که به مجلس شورای اسلامی ارایه می‌شود به واسطه این زد و بندهای جناحی رای می‌آورد.

وی در خصوص برخی از مشکلات ایجاد شده در استان به واسطه فعالیت شرکت گیتی پسند و هم‌چنین عدم توجه و رسیدگی به وضعیت بازنشستگان ذوب آهن اصفهان نیز بیان داشت: مسئولان  گیتی پسند باید سرمایه گذاران را در اصل قضیه شریک کنند.

اخوان بی طرف ادامه داد: مسئولان ذوب آهن نیز در آغاز کار فکر می کردند که می‌توانند از پس مشکلات خود برآیند و در قالب صندوق داخلی مشغول بکار شدند و امروز که نمی‌توانند از پس مشکلات بازنشستگان بر بیایند در حال رایزنی برای وصل کردن این صندوق به ارگان دولتی هستند.

 


۱۳۹۳/۷/۵ - ۱۵:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن