تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819754744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ونگر: دربی، لحظه مهم فصل است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هشدار سرمربی فرانسوی به شاگردانش ونگر: دربی، لحظه مهم فصل است خبرگزاری پانا:آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل تاتنهام، به بازیکنانش هشدار داد که دیدار دشواری در پیش دارند.
۱۳۹۳ شنبه ۵ مهر ساعت 12:04



به گزارش خبرگزاری پانا، در 43 دیداری که توپچی ها با هدایت ونگر مقابل رقیب همشهری قرار گرفتند، تنها 6 بار شکست خوردند اما سرمربی فرانسوی معتقد است که تیمش در دیدار امروز چیزی برای از دست دادن ندارد.
او به خبرنگاران گفت:" دربی لندن همیشه حساس است و بازیکنان دو تیم یکدیگر را به خوبی می شناسند. هنوز در ابتدای فصل هستیم و قضاوت در مورد یک تیم راحت نیست اما تاتنهام نسبت به فصل قبل، بازیکنان جدید کمتری به خدمت گرفت و این ثبات می تواند به آنها کمک کند. آنها مربی باکیفیتی مانند مائوریسیو پوچتینو دارند که توانایی هایش را در ساوتهمپتون نشان داد.
ما در خانه بازی می کنیم و می خواهیم در همه دیدارهای خانگی مان به پیروزی برسیم. این دیدارها لحظات مهم فصل هستند. در طول این سال ها، تاتنهام همیشه تیم خوبی داشت و برای ما، قرار داشتن بالاتر از آنها، به معنای تلاش برای قهرمانی بود."
از سال 1998، تاتنهام تنها یک بار در خانه آرسنال به پیروزی رسید. آنها در سال 2010 توانستند شکست 2-0 را در امیریتس به پیروزی 3-2 تبدیل کنند.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن