تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821019134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادواره شهدای فرهنگی همدان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ یادواره شهدای فرهنگی همدان برگزار شد خبرگزاری پانا: همزمان با چهارمین روز از ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یادواره شهیدان گرانقدر فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش همدان با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) برگزار شد.
۱۳۹۳ شنبه ۵ مهر ساعت 09:17



به گزارش خبرگزاری پانا، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در یادواره 9 شهید گرانقدر فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش این استان اظهار کرد: امام خمینی(ره) با روح قدسی و دم مسیحایی خود به ملت جمهوری اسلامی ایران حیات دوباره بخشید. مصطفی خزاعی با اشاره به اینکه شهدا در پیشگاه حضرت حق نظاره گر اعمال و رفتار ما هستند، افزود: ما در برگزاری یادواره ی شهدا به دنبال یادآوری فداکاری، رشادت و ایثارگری این عزیزان هستیم تا فراموش نکنیم که چه سرمایه ها و نیروهای غیوری برای حفظ جان و کیان مردم کشور فدا شدند. وی بیان کرد: برگزاری یادواره های شهدا علاوه بر اینکه سبب می شود از این حماسه‌ها و رشادت‌ها پند بگیریم زمینه پی بردن به رسالت سنگین ما را یاد آور خواهد شد . معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: اگر امروز توفیق شهادت به آن سبک و سیاق برای ما هموار نیست اما راه جهاد بسته نشده و جهاد انسان ها در راه خدا همیشگی است. وی افزود: امروز در صحنه بین المللی در مقابل زورگویان و مستکبران در حال جهاد هستیم و در عرصه علمی نیز باید بدون غفلت ماحصل تلاش جهادگران گذشته را رشد و پرورش دهیم تا به هدف نهایی قائل شویم. خزاعی ابراز کرد: اگر امروز با قدرت در عرصه ی بین المللی ورود پیدا می کنیم به خاطر عزتی است که شهدا و خانواده های آنان برای ما به ارمغان آوردند و ثابت کردند ملت ایران همواره مقاوم و استوار است و هیچ گاه از بار مسوولیت شانه خالی نمی کند. وی یادآوری یاد و خاطره شهدا را سبب غیرت و برکت ملت دانست و بیان کرد: زندگی و مرام شهدا باید سرمشق جوانان امروز قرار گیرد و با وجودی که کشور ما با هجمه های مختلف دشمنان روبه رو است اما شهدا جامعه را بیمه کردند. معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: باید در هر مکان و زمانی یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی بداریم تا دچار تکبر، غرور، خودخواهی و مسائل و مشکلاتی که جامعه امروز با آن درگیر هستند، مانند عدم صداقت و عدم راستگویی نشویم. وی افزود: امیدواریم جامعه ما قدرشناس مقام شامخ شهدا و خانواده های ایثارگر آنها باشد و به تأسی از آرمان های شهدا مرزهای پیشرفت و تعالی را در نوردیم.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن