تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803372703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم فوتبال شهرداری اردبیل باید جزو پنج تیم اول لیگ دسته یک شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل بدری تاکید کرد؛
تیم فوتبال شهرداری اردبیل باید جزو پنج تیم اول لیگ دسته یک شود
اردبیل – خبرگزاری مهر: شهردار اردبیل با اشاره به آغاز لیگ دسته یک کشور از 12 مهرماه گفت: تیم فوتبال شهرداری اردبیل باید جزو پنج تیم اول گروه خود در لیگ دسته یک کشور شود.



به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری عصر جمعه در بازدید از تمرینات تیم فوتبال شهرداری اردبیل و ورزشگاه در حال بازسازی تختی اردبیل افزود: با توجه به وجود استعداد و انگیزه بازیکنان و کادر فنی اطمینان داردم که تیم شهرداری در اولین حضور خود در لیگ دسته یک، جزو تیمهای برتر گروه خواهد بود. وی با اشاره به پیشینه تاریخی و فرهنگی مردم اردبیل یادآور شد: اردبیل در تمام برهه ها و عرصه های جوانان لایق و شاسته ای را تقدیم کشور کرده اما در ورزش تاکنون نتوانسته حق خود را بگیرد. شهردار اردبیل با تاکید بر اینکه امسال برای اولین بار این تیم به لیگ دستهیک آمده تا حق ورزش این استان را بگیرد، تصریح کرد: و نشان دهیم که به مانند سایر عرصه ها اردبیل مهد فوتبال بوده و می تواند در آینده بازیکنان بزرگی را به کشور معرفی کند. وی ظرفیت و توانمندی تیم شهرداری را بسیار بالا خواند و با اشاره به یکدستی و یکدلی تیم در شرایط فعلی ادامه داد: اطمینان دارم با این روند جرو تیمهای برتر گروه خواهیم بود، تنها خواسته ما نیز قرار گرفتن در رده های بالای جدول است. بدری با اعلام پشتیبانی شورا و شهرداری از این تیم به عنوان نماینده فوتبال استان در رقابتهای کشوری متذکر شد: به لحاظ مالی و معنوی و پشتیبانی و تدارکاتی هیچ کم کاستی نشده و تاکنون پشتیبان تیم بوده ایم و پس از این نیز مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت. وی غیرت و تعصب را از ویژگی های بازیکنان اردبیلی برشمرد و با اشاره به علی دایی به عنوان الگوی غیرت در بازی های تیم ملی بیان داشت: باید با عیرت و تعصب نسبت به موفقیت تیم در بازیها تلاش کرد و از جان مایه گذاشت.

شهردار اردبیل موفقیت این تیم را در شادی و نشاط مردم استان بسیار تاثیرگذار دانست و یادآور شد: یقین داریم که تیم شهرداری با استعدادهای خوب خود، غیرت و تعصب و نیز با رعایت جوانمردی و منش پهلوانی مردم اردبیل را خوشحال خواهد کرد. وی با تاکید بر اینکه مردم اردبیل نیز در بازی های خانگی این تیم را تنها نخواهند گذاشت، از تمام علاقمندان به ورزش، بویژه جوانان و نوجوانان خواست که با حضور در ورزشگاه تختی تیم شهرداری را در رقابتهای لیگ دسته یک کشور تنها نگذارند. بدری از کادر فنی تیم شهرداری اردبیل هم خواست با بازی های خوب تمام امتیازات بازی های خانگی را کسب کنند و در بازی های خارج از خانه نیز کسب حداقل امتیازات را در دستور کار قرار دهند. وی با بیان اینکه آمده ایم پشتیبانی خود و مجموعه شورا و شهرداری را به شما اعلام کنیم، تاکید کرد که بازیکنان و کادر فنی دغدغه هیچ چیزی را نداشته باشند و تنها به ارائه بازی های مطلوب در لیگ فکر کنند تا بتوانند در پایان فصل سربلند و عاملی برای خوشحالی مردم باشند. این مسئول از تمام بازیکنان نیز خواست بهترین بازی خود را در هر بازی به نمایش بگذارند تا علی دایی های دیگری از این استان به فوتبال ملی و به دنیا معرفی شود. وی همچنین در این دیدار به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از قسمت های مختلف و در حال بازسازی استادیوم تختی اردبیل به عنوان محل بازی های تیم شهرداری در لیگ دسته یک کشور بازدید کرد. بدری در این بازدید خواستار تسریع در روند بازسازی این ورزشگاه شد و با اشاره به زمان کم تا آغاز این رقابتها متذکر شد: شهرداری نیز در این راستا تمام امکانات و تجهیزات خود را بکار می گیرد تا قبل از آغاز رقابتها بتوانیم این ورزشگاه را آماده کنیم.

وی ایجاد رختکن برای تیم میزبان و میهمان، سرویس های بهداشتی، سیستم آبرسانی، سالن کنفرانس خبری، جایگاه ویژه، جایگاه خبرنگاران و... را از مهمترین بخشهای در نظر گرفته شده در این ورزشگاه برشمرد. تلقی اینکه در گروه مرگ هستیم، نادرست است مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به تامین و فراهم کردن تمام امکانات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای موفقیت تیم در لیگ دسته یک کشور یادآور شد: هم اکنون در آستانه آغاز رقابت فشرده لیگ هستیم و مردم اردبیل تنها خواهان کسب نتایج خود از این تیم هستند. بهنام فتحی با بیان اینکه تلقی اینکه در گروه مرگ هستیم نادرست است، ادامه داد: تیم شهرداری اردبیل در گروه سختی قرار گرفته اما این نمی تواند بهانه ای احتمالات و یا عدم کسب نتیجه باشد. وی با تاکید بر اینکه باید از همان بازی اول با قدرت و صلابت در رقابت های لیگ حضور داشته باشیم، عنوان کرد: در سه ماه گذشته تمرینات منظم و مستمر و بازی های تدارکاتی مناسبی را پشت سر گذاشته ایم، بنابراین باید با قدرت  در لیگ حاضر شده و امتیازات لازم را برای قرار گرفتن در بالای جدول کسب کنیم. مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل حضور تماشاگران در ورزشگاه تختی و تشویق آنها را باعث دلگرمی و انگیزه به بازیکنان دانست و از تمام علاقمندان خواست که در بازی های خانگی این تیم را تنها نگذاشته و حضور حداکثری در ورزشگاه داشته باشند. وی با بیان اینکه تمام تدابیر لازم برای ایجاد محیطی فرهنگی و سالم در ورزشگاه اندیشیده شده است، افزود: اولویت اول باشگاه ترویج بحث های فرهنگی و اجتماعی در جامعه و در بین شهروندان است، لذا در طول بازی های خانگی تیم شهرداری برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی برای تماشاگران اجرا خواهد شد.

فتحی حضور شهرداری در لیگ فوتبال دسته یک کشور را دارای جنبه های ارزشی و توام با شور و نشاط اجتماعی دانست و بر بهره گیری از این ظرفیت توسط نهادهای فرهنگی و هنری شد. وی در عین حال با اشاره به عدم حمایت از تیم شهرداری اردبیل بویژه عدم جذب اسپانسر ادامه داد: برغم جلسات متعدد با مسئولان ارشد استان بویژه استاندار اردبیل در خصوص مساعدت مالی کارخانه سیمان اردبیل و سایر کارخانه ها و بنگاه های اقتصادی این امر میسر نشد. فتحی با بیان اینکه هم اکنون تیم شهرداری اردبیل از سوی شورا و شهرداری حمایت همه جانبه ای دارند که در خور توجه و تقدیر است، اضافه کرد: امیدواریم با پیگیری مسئولان و جذب اسپانسر هزینه های کلان تیم شهرداری که تا حدودی از توان شورا و شهرداری خارج است، تامین شود.


۱۳۹۳/۷/۵ - ۰۸:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن