تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798295862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکوچیچ: نفت را نبریم، برد برابر استقلال هم ارزشی ندارد/ منصوریان:تمامی ایده‌های فنی فولاد را می‌شناسم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اسکوچیچ: نفت را نبریم، برد برابر استقلال هم ارزشی ندارد/ منصوریان:تمامی ایده‌های فنی فولاد را می‌شناسم ورزش > لیگ برتر - ایسنا نوشت:

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تمام ایده‌های فنی فولاد را می‌دانیم و فردا شاهد بازی بسیار زیبایی خواهیم بود.
علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان، اظهار کرد: با تیمی بازی داریم که اعتقاد دارم از نظر آکادمیک تیم اول فوتبال ایران است. اگر بخواهیم از نظر کار آکادمیک صحبت کنیم، می‌توانیم باشگاه فولاد را به عنوان بهترین الگو داشته باشیم. از پانزده سال پیش زمانی که آقای نواصرزاده شکل آکادمی را در این باشگاه بنا کرد، به ریز این مسائل آگاه هستم. فوتبال ایران باید واقعا ممنون باشد که چنین آکادمی کاملی از نظر سخت‌افزاری در کشورمان وجود دارد و شاید جزو دو، سه باشگاهی باشد که کار اساسی و ساختار فوتبال را رعایت می‌کند.
وی ادامه داد: فولاد سابقه بسیار خوبی دارد و دو بار قهرمانی لیگ برتر را به یدک می‌کشد. فولاد با سه مشخصه خوب روبروی ما قرار می‌گیرد. ابتدا این که سال گذشته قهرمان لیگ شده است، دوم این که بازی مقابل پرسپولیس و استقلال را پیروز شده و شش امتیاز به دست آورده و سوم این که بسیار قابل احترام است. البته این را هم باید بگویم که ما این تیم را بسیار خوب آنالیز ‌کرده‌ایم. مهم‌ترین بخش کار ما بخشی است که مربوط به دو آنالیز مان است که بسیار از آنها راضی هستم.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران، خاطر نشان کرد: ما از دو جنبه فنی و کادر فنی فولاد را آنالیز ‌کرده‌ایم به ویژه سرمربی این تیم را. تمام ایده های فنی فولاد را برای بازی فردا می‌دانیم و می‌توانیم شاهد بازی بسیار زیبایی باشیم.
وی ادامه داد: فولاد تیمی است که بسیار خوب در زمین بازی می‌کند و اعتقاد من و کادر فنی مان این است که ابتدا باید حاشیه امنیتمان را همراه با فوتبال زیبا داشته باشیم. کادر فنی ما با وقت کشی بسیار مخالف است و ما در استانی بازی می‌کنیم که تمام اهالی آن به نوعی کارشناس هستند و کارشناسی می‌کنند. امیدوارم که بازی فردا بسیار خوب شود. حداقل امتیاز قبل از آغاز بازی در جیب سرمربیان دو تیم است، ولی امیدوارم بتوانیم با سه امتیا‌ز بر گردیم.
منصوریان بیان کرد: ما یک هفته‌ بسیار سخت را مقابل نفت مسجد سلیمان داشتیم به این دلیل که هفته‌ پیش از آن با تیم صدرنشین جدول یعنی استقلال تهران بازی کردیم که توانستیم پیروز شویم و برایمان مهم بود که از این فضا جدا شویم و به سه امتیا‌ز بازی با نفت مسجد سلیمان برسیم تا بازیکنانمان به آن استاندارد شخصیتی برسند که اگر تیم صدر جدول را برده‌ایم می‌توانیم تیم انتهای جدول را هم ببریم. خدا را شکر آن هفته‌ سخت روحی را گذراندیم و در بازی فردا بازیکنانم در یک آزمایش خیلی بزرگ هستند و با قهرمان سال گذشته بازی می‌کنیم.
وی خاطر نشان کرد: انتخاب باشگاه نفت را برای علیرضا منصوریان یک انتخاب بسیار خوب می‌دانم. من احتیاج داشتم پس از تیم ملی در تیمی باشم که کارم را در آرامش انجام دهم. من احتیاج به ایده مدیریتی داشتم نه ایده مطبوعاتی و جایی که حمایتشان حرفه‌ای باشد و خدا را شکر نسبت به هزینه‌ای که کردیم و ستاره هایی که از دست دادیم و جوانانی که کسب کردیم از شرایط راضی هستم. جوانان ما به نقطه خود باوری خوبی رسیده‌اند. حتما باید از نظر روحی ابتدا باید به وحدت ایده‌آل برسیم و بعد هم به وحدت تاکتیکی. در تیم جوان ما وحدت و همدلی دست پیدا ‌کرده‌ایم و من راضی هستم.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این سوال که به نظرتان نفت تهران و فولاد تا چه اندازه به ثبات رسیده‌اند؟ گفت: ما نسبت به ستاره‌هایی که از دست داده‌ایم فکر می‌کنم از هفته‌ بیستم به بعد به ثبات ایده‌آل‌مان می رسیم. باشگاه هم باید صبوری خرج دهد که باشگاه ما نیز به این صورت است. تیم فولاد هم قهرمانی سال گذشته را به یدک می‌کشد و انتظار بالاتری می‌رود و این تفاوت ما با تیم فولاد خوزستان است و فکر می‌کنم فولاد در هفته‌های آخر توانسته خودش را به شخصیت قهرمانی و در کورس بودن برساند. به نظر من اگر غیر حرفه‌ای نباشد، دو باشگاه طی هفته‌ گذشته به آن ثباتی که می‌خواستند رسیده‌اند.
وی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری که نظرتان درباره تیم ملی امید چیست؟ عنوان کرد: تیم ملی امید ابتدا باید متولی خود را بشناسد، یعنی یا المپیک یا آسیا، چرا که در بازی‌های آسیایی می‌شود المپیک و در بازی‌های زیر 22 سال می‌شود آسیایی. ابتدا باید بلاتکلیفی خارج شود. ما باید ساختارمان را تغییر دهیم و اگر می‌خواهید شکل تیم امید را تغییر دهید لازم است باشگاه‌های ما به کار آکادمیک عمل کنند و فکر می‌کنم اگر از فردا صبح برای ریو تصمیم بگیریم می‌توانیم موفق شویم. تیم ویتنامی که ما با آن بازی کردیم 15 بازیکن آن برای مدت دو سال است که در انگلیس تمرین می‌کردند. باید قبول کنیم که ما داریم از فوتبال پایه در آسیا کمی جدا می شویم. سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: ما سراسر هفته‌ گذشته را به این صورت با بازیکنانمان کار ‌کرده‌ایم که اگر نتوانیم مقابل نفت تهران پیروز شویم، پیروزی مقابل استقلال تهران ارزشی ندارد.
دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران، اظهار کرد: نفت تهران در صورتی که اجازه فضاسازی به آن داده شود، تیم با کیفیتی است. ما امیدواریم که در بازی فردا یک بازی محکم و خوبی را شاهد باشیم و فضای بازیسازی را به نفت تهران ندهیم و امتیازات را در اهواز نگه داریم.
وی خاطر نشان کرد: از هواداران می‌خواهیم که حامی تیم ما باشند و با توجه به این که ما سه ماه است با این تعداد بازیکنان اندک کار می‌کنیم از ما حمایت کنند، چرا که حمایت آنها بازیکنانمان را شجاع می‌کند و به بازی کردن ترغیب می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص مصدومان و محرومان تیمش ، بیان کرد: بهمن کامل را در بازی با استقلال تهران به خاطر مصدومیت از ناحیه عضله کشاله ران برای این دیدار در اختیار نداریم. آرش افشین هم که خودتان موضوع آن را می‌دانید.
وی در پاسخ به این سوال که شما به دنبال جذب بازیکن هستید یا خیر؟ گفت: یقینا ما به دنبال این موضوع هستیم. ما به مشکلات تیم‌مان در بخش حمله آگاهیم و به دنبال آن هستیم که این مشکل را حل کنیم، ولی هنوز بازیکن مناسبی پیدا نکرده‌ایم. درباره آن مهاجم ازبکستانی هم باید بگویم که او رضایت کادر فنی را جلب نکرد. اکنون ترجیح می‌دهیم شانس را به یک بازیکن جوان و خوزستانی بدهیم. به هر حال ما به دنبال جذب بازیکن ایرانی یا خارجی هستیم که بتواند در این خط به ما کمک کند.
اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز را با توجه به تمرین روز گذشته ‌تان (چهارشنبه) چطور ارزیابی می‌کنید؟ خاطر نشان کرد: این زمین نسبت به بازی مقابل پرسپولیس بسیار بهتر شده است.
وی در پایان گفت: من برای هر بازی محاسبه خاصی نمی‌کنم. همان قدر به بازی فردا امیدوار هستم که به بازی پرسپولیس، استقلال تهران و حتی رئال مادرید. فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است و لحظات تعیین کننده نتایج هستند، به خاطر همین است که 90 دقیقه‌ آن جالب است.
43 43  

کلید واژه ها: باشگاه نفت تهران - باشگاه فولاد خوزستان -




پنجشنبه 3 مهر 1393 - 17:37:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن