تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820645405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این نوع گوشی در جیب خم می شود/عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



این نوع گوشی در جیب خم می شود/عکس
تعداد قابل توجهی از خریداران آیفون 6 پلاس می‌گویند این گوشی در صورت قرار گرفتن در جیب ممکن است به علت فشارهای وارده خم شده و تا حدی کج و کوله شود.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از فارس، ظاهرا چارچوب آلومینیومی این گوشی از استحکام کافی برای نگهداری نمایشگر بزرگ 5.5 اینچی گوشی یاد شده برخوردار نیست و ممکن است در صورت نشستن نامناسب مالک گوشی یا خم شدن وی به علت فشاری که تحمل می کند تاب بردارد.   تعداد زیادی از کاربران در سایت های مختلف اینترنتی به موضوع اشاره کرده اند و برخی عکس‌های گوشی های از شکل افتاده شان را به اشتراک گذاشته اند. اکثر این خم شدگی ها در وسط یا بخش بالایی آیفون 6 پلاس رخ داده است. یکی از کاربران گفته که این گوشی پس از 18 ساعت ماندن در جیبش خم شده است. وی در اکثر مواقع در حالت نشسته بوده است.   به نظر می رسد باریک بودن فوق العاده آیفون جدید هم در این مساله بی تاثیر نباشد. ضخامت آیفون 6 پلاس تنها 7 میلیمتر و طول آن 16 سانتیمتر است. اپل هنوز در این زمینه اظهارنظری نکرده است.  





  2017    




۰۳/۰۷/۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن