تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806612068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساختمان قدیمی بیمارستان آیت‌الله کاشانی کرمان تبدیل به پارکینگ می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > کرمان فخر:
ساختمان قدیمی بیمارستان آیت‌الله کاشانی کرمان تبدیل به پارکینگ می‌شود
کرمان - خبرگزاری مهر: مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان گفت: ساختمان قدیم بیمارستان آیت‌الله کاشانی تخریب و به پارکینگ تبدیل می‌شود.



به گزارش خبرنگار مهر، امین فخر ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان از روز شنبه 29 شهریورماه کار خود را آغاز کرده و همه بخش‌های ویژه، بستری، اورژانس، زایشگاه و اتاق عمل همزمان کار خود را آغاز کردند. وی ادامه داد: عملا پذیرش بیمارستان از روز شنبه در این بیمارستان آغاز شده است و در حال حاضر تمام بخش‌های بیمارستان فعال هستند. این مسئول با اشاره به اینکه پلی کلینیک بیمارستان گفته شده در روزهای پایانی امسال یا ابتدای سال آینده راه اندازی می‌شود، افزود: برای راه‌اندازی این بخش از نظر امکانات و تجهیزات مشکلی وجود ندارد و تنها بحث گردش ترافیکی اطراف بیمارستان باعث شده است که در این خصوص تامل کرده تا بتوانیم با همکاری دستگاه‌های ذیربط این کار را با تدبیر انجام دهیم. فخر گفت: بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان با تمام تجهیزات و امکانات آغاز به کار کرده و اکنون در مرحله افتتاح غیررسمی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) هستیم. افتتاح رسمی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) در سفر استانی رئیس جمهور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان تصریح کرد: این بیمارستان به صورت رسمی توسط رئیس جمهور در سفر استانی وی به کرمان افتتاح خواهد شد. وی ادامه داد: میزان رضایت مندی مراجعین در بیمارستان گفته شده با توجه به امکانات و تجهیزاتش بالا خواهد بود. این مسئول با اشاره به حجم بالای مراجعین به بیمارستان تامین اجتماعی کرمان، افزود: در زمینه خدمات بستری در این بیمارستان مشکلات بسیاراندک است و بیشترین مشکلات مربوط به مراجعات سرپایی به پلی کلینیک بیمارستان قدیم (آیت الله کاشانی) است. فخر با اذعان به این نکته که این پلی کلینیک تا آخر امسال به کار خود ادامه می دهد، افزود: در زمینه خدمات بستری کیفیت خدمت رسانی ما به لحاظ نرم افزاری در بیمارستان قدیم هم قابل قبول بود که سیستم های اعتبار بخشی و ترزشیابی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز این مسئله را تایید می کنند. افزایش رضایتمندی بیماران در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان یادآور شد: فضای فیزیک بیمارستان قدیم مناسب نبود و این مشکل ارزش کار کارکنان بیمارستان آیت الله کاشانی را تحت شعاع قرار می داد. وی ادامه داد: هیپ بیمارستای در کرمان به لحاظ فضای فیزیکی و امکانات و تجیهزات با بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قابل رقابت نبوده و این بیمارستان می‌تواند رضایتمندی خوبی برای مردم به همراه داشته باشد. این مسئول اذعان داشت: حجم مراجعات سرپایی در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) همچنان بالا خواهد بود و این در حالی است که در گذشته در خدمات سرپایی دچار مشکل بودیم اما پلی کلینیک بیمارستان قدیم تا پایان سال به کار خود ادامه می دهد. فخر در خصوص علت تغییر نام بیمارستان آیت الله کاشانی به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) ابراز داشت: دلیل این امر علاوه بر اثرات روانی مثبت بر روحیه بیمارن، اطمینان خاطری است که نام پیامیر اعظم (ص) می تواند برای مراجعین به همراه داشته باشد. ساختمان بیمارستان آیت الله کاشانی تبدیل به پارکینگ می شود وی در خصوص زمان از سیکل خارج شدن ساختمان قدیمی بیمارستان آیت الله کاشانی، گفت: متعهد شده ایم که ساختمان های قدیمی بیمارستان قبلی تخریب و تبدیل به پارکینگ کنیم. فخر ابراز داشت: براین اساس تنها  دو ساختمان پلی کلینیک و اداری بیمارستان قدیم باقی می ماند که ساختمان ادارای تبدیل به مهد کودک و ساختمان پلی کلینیک تبدیل به انبار می شود.


۱۳۹۳/۷/۲ - ۱۶:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن