تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815589722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمون: علي کريمي به خاطر تعصبش محبوب است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آزمون: علي کريمي به خاطر تعصبش محبوب است
پستي که سردار آزمون روي اينستاگرام خود قرار داد خيلي زود به يک سوژه جديد تبديل شد و البته واکنش محسن مسلمان را به همراه داشت.

سردار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار "ورزش سه" درباره پستی که در اینستاگرام خود گذاشته می‌گوید: «این کنایه نبود بلکه یک واقعیت بود. این پست را به خاطر خود محسن گذاشتم. او رفیق من است و وقتی دیدم پایین پستی که با کت گذاشته زیاد به او فحش داده اند ناراحت شدم و این پست را گذاشتم. بعد دیدم او تحت فشار است، تصمیم گرفتم که این پست را بردارم. همین کار را هم کردم و بعد از 10 دقیقه تصمیم گرفتم حذفش کنم»

سردار آزمون صحبتهایش را اینگونه ادامه می‌دهد:« شنیده ام او گفته مرا نمی شناسد. خب نشناسد، چه ایرادی دارد؟ ولی من اگر محسن را ببینم می شناسمش و البته همین حرفها را به او می زنم. جواب محسن و اینکه گفته مرا نمی شناسد اصلا برایم مهم نیست. جوابش را هم نمی دهم ولی او باید بعضی چیزها را بداند. پیراهن تیم ملی با باشگاهی خیلی فرق دارد. علی کریمی را ببینید. وقتی تیم ملی می برد چطور بالا و پایین می پرد و خوشحالی می کند. به خاطر همین کریمی محبوب است و همه دوستش دارند. به خاطر همین الگوی من و امثال من شده است. من هم جزو ملت ایران هستم و از شکست تیمم ناراحت می شوم. پس دوست دارم که بازیکنان هم ناراحت باشند و برایشان برد و باخت مهم باشد»

سردار در ادامه می‌گوید:« من در روبین کازان، وقتی یک بازی را می بازیم تا یک روز ناراحتم و به خدا قسم چند کلمه بیشتر حرف نمی زنم. حتی با پدر و مادرم. حالا فکر کنید با تیم ملی شکست بخورم. واقعا ناراحت می شوم. این کار بدی است؟خب دوست دارم تیم ملی ام همیشه موفق باشد. با زدن این حرفها و گذاشتن آن پست هم قصدم خراب کردن محسن نبود»

سردار آزمون درباره برد در جام حذفی مقابل ولادی واستوک می‌گوید:« برد خوبی بود. 9 ساعت در پرواز بودیم که به این شهر رسیدیم. در خانه حریف به میدان رفتیم و 2- صفر بردیم. من هم 22 دقیقه بازی کردم و خدا را شکر مربی از بازی ام راضی بود. »

سردار در 22 دقیقه بازی دو موقعیت برای هم تیمی هایش ساخت اما آنها نتوانستند در شرایط تک به تک توپ را وارد دروازه کنند. او در این باره می‌گوید:« دو موقعیت تک به تک برای بازیکنان ساختم اما موفق نشدند دروازه حریف را باز کنند. یک بار کارلوس ادواردو و یک بار هم دوردیون اما ایرادی ندارد. مهم این بود که بردیم و به مرحله بعد صعود کردیم»


سردار آزمونمحسن مسلمانتيم اميدعلي کريميتيم ملي ايران


1393/07/02 15:47  تعداد بازدید: 9,764





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن