تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818759287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاي تفاهم‌نامه بين سازمان بنادر و نيروي دريايي سپاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۱۸ب.ظ)
امضاي تفاهم‌نامه بين سازمان بنادر و نيروي دريايي سپاه تفاهم‌نامه همکاري جست‌ و جو و نجات و مقابله با آلودگي نفتي در دريا بين سازمان بنادر و نيروي دريايي سپاه امضا شد.
به گزارش خبرگزاري موج،ذمدير عامل سازمان بنادر و دريانوردي در مراسم امضاي تفاهم‌نامه همکاري جست‌وجو و نجات و مقابله با آلودگي نفتي در دريا گفت: سازمان بنادر به نمايندگي از دولت ايران اعمال حاکميت در عرصه آب‌هاي تحت حاکميت را انجام مي‌دهد، بنابراين از تمام امکانات موجود براي اين اعمال حاکميت استفاده مي‌کند.
معاون وزير راه و شهرسازي با بيان اينکه همکاري در راستاي مقابله با آلودگي و جستجو و نجات دريايي پيش از اين نيز صورت مي‌گرفت افزود: با امضاي اين تفاهم نامه، اقدامات ياد شده به شکل گسترده‌تر، منسجم‌تر و دقيق‌تر انجام مي‌گيرد.
سعيد‌نژاد افزود: سازمان بنادر به عنوان نماينده حاکميت وظيفه ملي و جهاني دارد که از آب‌هاي سرزميني در راستاي حفاظت از محيط زيست حمايت کند و اين جزو تکاليف ما به عنوان يکي از اعضاي سازمان جهاني دريانوردي است.
مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردي با اشاره به اينکه سازمان بنادر در خصوص جست‌وجو و نجات دريايي در قالب يک کنوانسيون مکلف به ارائه خدمات لازم است تاکيد کرد: جمهوري اسلامي ايران از حيث اجراي کنواسيون‌هاي دريايي به ويژه کنوانسيون جستجو و نجات و مقابله با آلودگي، در موقعيت مطلوبي قرار دارد.
معاون وزير راه گفت: در ارتباط با حفظ محيط زيست دريا و مقابله با آلودگي، سازمان بنادر از تجهيزات مناسبي برخوردار است و از امکانات ارگان‌هاي ديگر نيز جهت ارائه خدمات هرچه بهتر نيز استفاده مي‌کند.
سعيد‌نژاد خاطر نشان کرد: ايران عضو سازمان جهاني دريانوردي موسوم به «آيمو» است و جزء کشورهاي سفيد از نظر حفظ محيط زيست دريا و امداد و نجات دريايي قلمداد مي‌شود که تلاش مي‌شود اين موقعيت را حفظ کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن