تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820531153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپائي نمايشگاه دفاع مقدس در شهر پرديسان قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۲۴ب.ظ)
برپائي نمايشگاه دفاع مقدس در شهر پرديسان قم نمايشگاه هفته دفاع مقدس در شهر پرديسان با حضور جانشين فرماندهي سپاه امام علي ابن ابي طالب(ع) افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري موج، نمايشگاه هفته دفاع مقدس در شهر پرديسان به همت معاونت فرهنگي و اجتماعي ناحيه مقاومت بسيج امام حسن مجتبي(ع) همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح شد.
علي اکبرشفيعي، دبير ستاد هفته دفاع مقدس ناحيه امام حسن مجتبي(ع) در حاشيه برپائي اين نمايشگاه با بيان اينکه دوران درخشان هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ ناب آن دوران بايد در جامعه ترويج و تبيين شود، اظهار کرد: دستاوردهاي درخشان جنگ بايد در گراميداشت هفته دفاع مقدس تبيين شود.
وي افزود: اين نمايشگاه داراي چندين غرفه است که مي‌توان از جمله به غرفه هاي جنگ سخت، جنگ نرم، حجاب و عفاف، شهداي ترور، لوازم التحرير ايراني اسلامي و غرفه فروش کتابهاي دفاع مقدس و برگزاري ايستگاه صلواتي اشاره کرد.
شفيعي در ادامه با بيان اينکه دفاع مقدس باعث بيمه شدن نظام جمهوري اسلامي ايران در برابر تمامي هجمه‌هاي دشمنان شده است، ابراز کرد: دشمنان با هجمه‌هاي فرهنگي سعي در کمرنگ کردن فرهنگ دفاع مقدس و آرمان‌هاي آن ميان جوانان دارند که بايد با تبيين فرهنگ ناب دفاع مقدس در جامعه به ويژه براي قشر جوان، دشمن را در رسيدن به اهدافش ناکام گذاشت.
دبير ستاد هفته دفاع مقدس ناحيه مقاومت بسيج امام حسن مجتبي(ع) مهمترين اهداف برگزاري نمايشگاه دفاع مقدس را انتشار و ترويج فرهنگ دفاع مقدس و انتقال تجربيات ارزشمند شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل هاي آينده عنوان کرد.
گفتني است، نمايشگاه «هفته دفاع مقدس در شهر پرديسان» در جوار قبر مطهر شهيد علي محمد مبارک، جنب مسجد فاطمه الزهرا(س) از اول تا هفتم مهرماه آماده ميزباني از علاقه‌مندان است، که صبح ‎ ها از ساعت 9 الي 12 و بعد از ظهرها از ساعت 17 تا 21 داير است.
شايان ذکر است، در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه، رضا حافظي جانشين فرمانده سپاه امام علي ابن (ع)، امير حسين مرادي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج امام حسن مجتبي (ع)، محمودي روابط عمومي شهرداري منطقه پرديسان، بسيجيان و جمعي از مردم حضور داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن