تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804642809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز نخستين مسابقات رالي بين المللي در شيراز پس از 35 سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ مهر ۱۳۹۳ (۱۱:۳۵ق.ظ)
مهر‌علي‌ خبرداد: آغاز نخستين مسابقات رالي بين المللي در شيراز پس از 35 سال مسابقات رالي بين‌المللي خاورميانه- شمال آفريقا طي در دو روز گذشته مرحله آزمايشي را با موفقيت طي كرده و از چهارشنبه، دوم مهر رسما با چك و پلمپ اتومبيل‌ها در مسير تعيين شده آغاز خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، حميدرضا مهرعلي با بيان اينکه، مسابقات رالي بين‌المللي خاورميانه- شمال آفريقا طي در دو روز گذشته مرحله آزمايشي را با موفقيت طي كرده و از چهارشنبه، دوم مهر با چك و پلمپ اتومبيل‌ها رسما در مسير تعيين شده آغاز خواهد شد گفت: اين مسابقات اولين اتفاق بين المللي بعد از انقلاب است.
وي رالي را مهم ترين و دشوارترين رشته اتومبيلراني عنوان و اضافه كرد: كه پس از رايزني‌هاي بسيار با بخش آفريقاي FIA اين مسابقات در مرحله كانديداتوري، در ايران برگزار مي‌شود که درصورت تاييد نهايي در تقويم فدراسيون جهاني کنجانده و همه ساله در ايران برگزار مي شود.
مهر علي با تاكيد براينكه شيراز و استان فارس با توجه به ويژگي‌هاي جغرافيايي و خصوصيت‌هاي گردشگري، اولين نقطه مورد نظر بعد از كيش بود، گفت: خوشبختانه پس از انجام تست‌هاي مختلف و بررسي‌ استانداردها، با برگزاري اين مسابقه در شيراز موافقت شد.
وي با بيان اينكه اخبار درج شده در برخي رسانه‌هاي داخلي استان فارس به‌دليل كم‌اطلاعي بوده و نه غرض‌ورزي افزود: يك تيم 15 نفره از FIA طي دو روز گذشته تمام استانداردها را براي برگزاري اين رالي آزمايش كرده‌اند،‌ تصريح كرد: كمترين فاصله مسير برگزاري رالي با تخت‌جمشيد 45 و بيشترين فاصله 125 كيلومتر است و با توجه به اينكه سرعت اتومبيل‌هاي شركت كننده در اين مسابقه نبايد از 80 كيلومتر بيشتر باشد و اين استاندارد توسط دستگاه‌هاي ردياب به شكل مداوم كنترل مي‌شود، لذا هيچ مشكلي براي تخت‌جمشيد وجود نخواهد داشت.
رئيس فدراسيون اتومبيلراني با بيان اينكه استفاده از نام تخت‌جمشيد و عنوان شدن اين نام شناخته شده در مسابقه رالي شيراز، دليل اصلي مطرح شيراز براي کانديداتوري اين مسابقات بوده، گفت: اين رويداد زمينه‌ساز جذب گردشگر و معرفي هرچه بهتر و بيشتر شيراز خواهد بود و در صورت تاييد فدراسيون جهاني سال آينده دست کم 180 راننده خارجي براي شرکت در مسابقات به شيراز مي آيند.
مهرعلي تعداد تيم‌هاي شركت كننده در اين مسابقات را 30 تيم عنوان و خاطرنشان كرد: تلاش داشتيم تا تيم‌هايي خارجي متعددي در اين رويداد شركت كنند كه 5 تيم از كشورهاي مختلف اعلام آمادگي كرده بودند اما به‌واسطه لزوم وجود امكاناتي براي انتقال اتومبيل‌ها، اكنون تنها دو تيم از كشورهاي قطر و لبنان در اين مسابقه شركت دارند.
رئيس فدراسيون موتورسواري و اتومبيلراني ايران تصريح كرد: رانندگان و نقشه‌خوان‌هاي شركت كننده از دو تيم قطر و لبنان از جمله حرفه‌اي‌ترين رانندگان رالي هستند كه عناوين مختلفي را در كارنامه آنان مي‌توان مشاهده كرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن