تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805496374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک درصد از طرح‌های جدید صنعتی کشور در خراسان شمالی اجرا می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان شمالی نیکدل:
یک درصد از طرح‌های جدید صنعتی کشور در خراسان شمالی اجرا می‌شود
بجنورد- خبرگزاری مهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: بررسی آماری جوازهای تاسيس معتبر صادر شده در استان نشان می دهد که حدود 0.9 درصد از طرح هاي جديد صنعتي كشور در خراسان شمالی قرار دارد.



به گزارش خبرنگار مهر، یحیی نیکدل صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران به تشریح وضعیت سنعت در خراسان شمالی پرداخت و اظهار کرد: در حال حاضر تعداد پروانه های بهره برداري صنعتي معتبر موجود در استان 400  فقره است که این تعداد واحد فعال صنعتي داراي پروانه بهره برداري با ميزان سرمايه گذاري 12 هزار و 212 میلیارد ریال فعالیت می کنند. وی با بیان این که در این تعداد واحد صنعتی در مجموع 13 هزار و 156 نفر مشغول به کار شده اند، اضافه کرد: بررسي آمارهاي موجود نشان مي دهد كه حدود شش دهم درصد از واحدهاي فعال صنعتي كشور در خراسان شمالی قرار دارند. نیکدل در ادامه افزود: از 400 فقره پروانه بهره برداري موجود در استان, 129 فقره متعلق به صنايع كاني غير فلزي، 63 فقره متعلق به صنايع غذايي، 56 فقره محصولات الاستيك وپلاستيك، 21 فقره محصولات فلزي فابريكي، 20 فقره ساخت ماشين آلات و تجهيزات، 14 فقره ساخت مواد و محصولات شيميایي، 13 فقره چوب و محصولات چوبي به جزمبل، 12 فقره پوشاک، 12 فقره صنعتي فلزات اساسي و ماشين آلات، 10 فقره صنعت نساجی، 9 فقره برق و الكترونيك و مابقی پروانه های بهره برداری نیز متعلق به سایر صنایع اعم از صنایع تولیدی مبلمان، کاغذ، صنایع بازیافتی، وسایل نقلیه موتوری و... است. وی اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 730  فقره جواز تاسيس معتبر در استان وجود دارد که پيش بيني سرمايه گذاري آنها بیش از 39 هزار و 776 میلیارد ریال بوده و پيش بيني مي‌شود با اجرايي شدن و به بهره برداري رسيدن اين جواز تاسيس ها، در مجموع بيش از 33 هزار نفر اشتغال در استان ايجاد شود. نیکدل گفت: بررسی آماری جوازهای تاسيس معتبر صادر شده در استان نشان می دهد که حدود 0.9 درصد از طرح هاي جديد صنعتي كشور در خراسان شمالی قرار دارد. وی در ادامه اضافه کرد: از 730  فقره جواز تاسيس معتبر و موجود در خراسان شمالی؛ 193 فقره  متعلق به سايرمحصولات كاني غيرفلزي ، 120 فقره محصولات غذایي و آشاميدني ها،80 فقره محصولات الاستيك و پلاستيك، 47 فقره چوب و محصولات چوبي به جز مبل، 45 فقره محصولات فلزي فابريكی، 37 فقره ساخت مواد و محصولات شيميایي، 29 فقره پوشاک، 27 فقره ساخت ماشين آلات و تجهيزات، 23 فقره ساخت كاغذ و محصولات كاغذي و مابقی نیز متعلق به دیگر صنایع است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در پایان اظهار داشت: از 400 واحد فعال موجود در استان، تعداد 56  واحد فعال صنعتي در هشت شهرك صنعتي خراسان شمالی مشغول فعاليت هستند كه ميزان سرمايه گذاري آنها 412 میلیارد ريال و اشتغال ايجاد شده توسط اين واحدها 992 نفر است.  


۱۳۹۳/۷/۲ - ۱۰:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن