تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813043990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شب نتایج عجیب و غریب فوتبال اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: شب نتایج عجیب و غریب فوتبال اروپا
بازی های جام حذفی اروپایی شبی عجیب و غریب را پشت سر گذاشت.
آفتاب: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در دیداری عجیب و غریب از بازی های جام اتحادیه انگلستان دو تیم میدلزبرو و لیورپول با هم مصاف داشتند. مسابقه ای که در پایان به پنالتی رسید. بازی دروقت های قانونی با نتیجه 2 بر 2 به تساوی می رسد اما این تازه آغاز یک ماراتن است. ماراتن پنالتی ها . جایی که نتیجه 13 بر 14 به سود لیورپول می شود. یعنی تمام یازده بازیکن 2 تیم پنالتی های شان را می زنند و دو بازیکن از لیورپول پنالتی های دوم شان هم گل می کنند. در پنالتی چهارم از دور دوم پنالتی هاست که با اوت شدن پنالتی یار میدلزبرو بازی تمام می شود.


در همین شب رئال با 4 گل کریس رونالدو و گلی از گرت بیل توانست 5 بر یک از سد الچه بگذرد و در جام حذفی هلند هم درحالی نایمخن درحالی که با گل دقیقه 102 جهانبخش بازی با تیم دوم آژاکس را به پنالتی کشانده بود توانست در این ضربات 5 بر 3 از سد حریفش بگذرد.






تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن