تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821082698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زائر کربلای معلی وارد استان البرز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با استقبال مردم و مسئولان شهرستان نظرآباد؛ زائر کربلای معلی وارد استان البرز شد خبرگزاری پانا:زائر کربلای معلی که سفر از بهشت تا بهشت خود را در روزهای اخیر با پای پیاده آغاز کرده است، ساعتی قبل با استقبال پرشور مردم و مسئولان شهرستان نظرآباد وارد استان البرز شد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱ مهر ساعت 21:54



به گزارش خبرنگار پانا، محمد ابراهیم خمسه جوان ولایی ایران اسلامی در روزهای اخیر از جوار بارگاه ملکوتی امام رئوف، علی بن موسی‌الرضا (ع) به صورت پیاده عزم رفتن به کربلای معلی کرده است.
وی در سفر بهشت تا بهشت خود از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، گیلان، زنجان و قزوین عبور کرده و دقایقی قبل با استقبال باشکوه و پرشور مردم و مسئولان نظرآباد از جمله شهریار آقایی فرماندار این شهرستان، معاونان فرمانداری، اعضای شورای تامین، روسای دستگاه‌ اجرایی مختلف، اعضای شورای اداری، فرمانده و ماموران نیروی انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان نظرآباد و در حالی که مردم فریاد‌های یا رضا (ع) و یا حسین (ع) سر داده بودند وارد استان البرز شد.
وی در بدو ورود به همراه استقبال کنندگان در مزار شهدای گمنام شهرستان نظرآباد حضور یافت و به همراه خانواده معظم شهدا و ایثارگران قبور مطهر شهدای گلگون کفن دفاع مقدس را غبارروبی و عطرافشانی کرد.
حضور زائر حرم سیدالشهدا (ع) موجب شد که بسیاری از شهروندان نظرآبادی به همراه مسئولان این شهرستان یکی از بزرگ‌ترین دسته‌های عزاداری و سینه‌زنی را تشکیل داده و در کنار قبور مطهر شهدای گمنام به عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) پرداختند.
در حال حاضر زائر کربلای معلی با استقبال مردم نظرآباد به سمت استان قم در حرکت است.
در پایان مراسم استقبال از این جوان ولایی مردم شهرستان نظرآباد برای تعجیل در فرج حضرت ولیعصر (عج)، سلامتی و طول عمر با برکت مقام عظمای ولایت و موفقیت مسئولان و خادمان کشور دعا کردند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن