تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820438942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ازسرگیری مذاکرات آتش بس غزه در قاهره


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ازسرگیری مذاکرات آتش بس غزه در قاهره
مذاکرات میان نمایندگان رژیم صهیونیستی و هیات فلسطینی در باره تحکیم آتش بس در غزه روز سه شنبه با میانجی گری مصر در قاهره از سرگرفته شد.
به گزارش نامه‌نیوز این در حالیست که این مذاکرات به علت به شهادت رسیدن 2 فلسطینی در شهر "الخلیل" در کرانه باختری به دست نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی و اختلاف نظر هیات فلسطینی در باره از سرگیری یا تحریم این مذاکرات، با 2 ساعت تاخیر شروع شد.

نخستین نشست هیات های مذاکره کننده در حدود ظهر در قاهره با هدایت سازمان اطلاعات و امنیت مصر برگزار شد.

با وجود آنکه هیات فلسطینی، شهادت بامداد سه شنبه 2 فلسطینی را در الخلیل، محکوم کرد، اما "محمود الزهار" عضو هیات نمایندگی فلسطین گفت که نباید به رژیم صهیونیستی بهانه ای برای فرار از تعهداتش برای اجرای مفاد قرارداد آتش بس 26 اوت (4 شهریور) داد که در آن ازسرگیری مذاکرات ظرف یک ماه به منظور درنظر گرفتن ترتیبات مرزی درازمدت برای لغو محاصره باریکه غزه، پیش بینی شده است.

الزهار به رویترز گفت: ما پس از مشورت با بقیه اعضای هیات فلسطینی و برادرانمان در غزه و خارج از آن، تصمیم به ادامه نشست های قاهره گرفتیم.

در جریان تهاجم 50 روز ارتش رژیم صهیونیستی به نوار فلسطینی غزه، بیش از 2 هزار فلسطینی شهید شدند.

"عزام احمد" مقام فتح که ریاست هیات فلسطینی را در نشست قاهره به عهده دارد، نیز روز سه شنبه گفت که هدف از این مذاکرات تنظیم برنامه ای برای برگزاری مذاکرات گسترده تر احتمالی در ماه اکتبر است.

فلسطینیان، خواستار پایان محاصره نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی و بازسازی نوار غزه از جمله بندر آن، از سرگیری فعالیت فرودگاه غزه و رهایی اسیران حماس در کرانه باختری در برابر تحویل باقیمانده جنازه های 2 نظامی صهیونیست هستند که در جریان تهاجم به غزه به هلاکت رسیده اند.




منبع: ایرنا


۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن