تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803370806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سنگ يک کيلو گرمي در رحم زن 73 ساله/ جا خوش کردن مار در خودرو/ تفریح مرگبار جوان 19 ساله


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حوادث استان‌ها در يك نگاه؛
سنگ يک کيلو گرمي در رحم زن 73 ساله/ جا خوش کردن مار در خودرو/ تفریح مرگبار جوان 19 ساله
در ساعات گذشته اتفاقات متفاوتی در سطح کشور رخ داده که برخی از مهمترين حوادث را در ذيل می‌خوانيد.


به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، در ساعات گذشته اتفاقات متفاوتی در سطح کشور رخ داده که برخی از مهمترين حوادث را در ذيل می‌خوانيد.


سنگ یک کیلوگرمی از داخل رحم بیماری در تبریز برداشته شد
 
جراح و فوق تخصص اورولوژی زنان و معالج این بیمار 73 ساله روز سه شنبه به گفت: بیمار با بی اختیاری کامل ادراری به من مراجعه کرد که در معاینه واژن، سنگ در داخل رحم بیمار به وضوح قابل مشاهده بود ولی در سونوگرافی‌هایی که در دست داشت احتمال توده رحمی گزارش شده بود.
 
دکتر سکینه حاج ابراهیمی با بیان اینکه تاکنون در گزارش‌های علمی پزشکی بزرگترین سنگ رحمی برداشته شده 180 گرم اعلام شده است، افزود: در این عمل جراحی سنگ رحمی به وزن بیش از یک کیلوگرم به اضافه 12 سنگ متعدد مثانه برداشته شد که در نوع خود در جهان بزرگترین و نخستین مورد است.
 
وی ادامه داد: این سنگ رحمی به دلیل سوراخ بودن مثانه (فیستول مثانه) و ریزش ادرار به داخل رحم در 30 سال گذشته تشکیل شده بود که با انجام این عمل جراحی که دو ساعت به طول انجامید مثانه و رحم ترمیم شد.
 
حاج ابراهیمی گفت: بیمار که اکنون در بخش بستری است دارای کنترل ادرار و وضعیت بسیار مناسبی است و به زودی مرخص می شود.
 
فرنگیز پورولی نیز درباره بیماری خود گفت: سالها بود که از این بیماری رنج می بردم که بالاخره توسط دکتر نقدی در شهرستان اهر به این پزشک معرفی شدم.

زمين خواران 60 ميلياردي به دام افتادند

سردار محمد قنبري گفت : درپي کسب اطلاعاتي مبني براينکه افرادي ناشناس با نصب پلاکارد برروي زمين‌هاي مسکوني شهر بروجرد اقدام به فروش آنها کرده بودند، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي خاطر نشان کرد: عوامل پليس آگاهي اين شهرستان با بررسي دقيق و کار اطلاعاتي، افرادي را که مبادرت به تصرف اراضي مسکوني کرده بودند مورد شناسايي قرار داده و در اين رابطه دو نفر را دستگير کردند.

قنبري گفت :بادستگيري و اعتراف متهمان به تصرف عدواني نه قطعه زمين مسکوني در نقاط مختلف شهر بروجرد 60 ميليارد ريال کلاهبرداري کشف شد.

بیش از 80 قطعه پرنده زنبورخوار در آذربایجان غربی تلف شدند

رییس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه گفت: این حادثه در اطراف روستای "دوربه" از توابع بخش مرکزی این شهرستان به وقوع پیوسته که برای کشتن پرندگان از تفنگ شکاری استفاده شده است.
 
علیرضا بقالی گفت: با اطلاع تعدادی از ساکنان این روستا، اداره محیط زیست در جریان این امر قرار گرفت و تحقیقات برای شناسایی عاملان این حادثه اکنون در جریان است.
 
وی اضافه کرد: در گفت و گو با شماری از روستاییان، آنها زنبوردارانی که در حاشیه این روستا وجود دارند را به دلیل زیانی که این پرنده ها به کندوهای عسل آنها وارد می کنند عامل این حادثه عنوان کرده اند.
 
بقالی گفت: زنبورداران نیز روستاییان را عامل کشتار این پرنده ها دانسته و عنوان می کنند که آنها به دلیل نارضایتی از حضور کندوهای آنان در حاشیه روستایشان این اقدام را انجام داده و آن را به گردن آنها انداخته اند.  
 
روستای دوربه در محور ارومیه به اشنویه در 70 کیلومتری مرکز استان آذربایجان غربی واقع شده است.
 
در حادثه مشابهی نیز که اخیرا در اطراف یکی از روستاهای ارومیه به وقوع پیوست حدود 500 قطعه از این نوع پرنده براثر مسمومیت از بین رفتند.
 
زنبورخوار پرنده‌ای از خانوادهٔ زنبورخواران است که طول بدنشان به ۲۷ تا ۲۹ سانتی متر می‌رسد و معمولا از حشرات بویژه زنبور، زنبور وحشی و زنبور سرخ تغذیه می‌کند.

نصاب ماهواره سارق انباري آپارتمان ها بود

سرهنگ "عليرضا مرزباني "درتشريح خبربيان داشت: درپي وصول يک فقره پرونده ازطريق کلانتري 12 به همراه متهم پرونده مبني برمظنون بودن به سرقت، مراتب جهت تحقيقات فني و تخصصي بيشتر در اختيار ماموران اين پليس قرار گرفت .

وي تصريح کرد: با بررسي‌هاي اوليه و جمع آوري اطلاعات مشخص شد،فرد مورد نظر يکي ازسارقان حرفه‌اي مي‌باشد که داراي سوابق متعدد سرقت است فلذا به صورت ويژه و با حساسيت  مورد بازجويي قرار گرفت.

رييس پليس آگاهي اظهار داشت: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات محکم ،راهي جز اعتراف نداشته که در نهايت به 15 فقره سرقت از انباري آپارتمان‌هاي مسکوني وسرقت منزل معترف شد.

اين مقام انتظامي در ادامه گفت:متهم با ترفندهاي مختلف وتحت عنوان نصاب ماهواره و تعميرکار وارد آپارتمان‌ها شده و پس از شکستن قفل اقدام به سرقت مي‌نموده است.

وي در خاتمه با بيان اين که سارق اموال مسروقه را به شخصي باهويت معلوم فروخته و تلاش جهت دستگيري مالخر ادامه دارد گفت: با راهنمايي متهم کليه مالباختگان نيزشناسايي شدند.

انهدام شبكه توزيع هروئين در اصفهان

رييس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خميني شهر در عملياتي ويژه با دستگيري دو نفر از خرده فروشان مواد مخدر محله جوي آباد اين شهرستان موفق شدند به هويت توزيع كننده اصلي هروئين در سطح استان دسترسي پيدا كنند.

مصطفي صادقيان با بيان اينكه اين شخص از اتباع بيگانه است گفت: با اعترافات متهمان دستگير شده مخفيگاه متهم اصلي شبكه توزيع مواد مخدر هروئين در سطح استان و شهرستان شناسايي و ماموران طي هماهنگي با مقام قضائي در يك عمليات غافلگيرانه وي را در يك كارواش متروكه حاشيه شهر اصفهان شناسايي و دستگير كردند.

اين مقام مسئول از دستگيري هفت تبعه بيگانه ديگر به همراه متهم اصلي پرونده خبر داد و بيان داشت: در اين عمليات ماموران در بازرسي از مخفيگاه متهمان 13 كيلو و980 گرم هروئين كشف كردند.

صادقيان با بيان اينكه گزارشات مردمي در شناسايي و انهدام اين شبكه توزيع مواد مخدر بسيار مهم و موثر بوده است اظهار داشت: تمامي دستگير شدگان در اين عمليات جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي داده شدند.

دستگاه ماکارونی کارگر بروجنی رابلعید

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن با اعلام این خبر گفت: این حادثه عصر امروز به جمعیت هلال احمر بروجن اعلام شد و دو اکیپ امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد اما بر اثر این حادثه پیکر کارگر توسط دستگاه کاملا چرخ شده بود.

آرش شیرانی افزود : با کمک پرسنل آتش نشانی بروجن جسد چرخ شده این کارگر پس از چهار ساعت تلاش از داخل دستگاه خارج شد.
 
وی درخصوص علت بروز این حادثه اظهار بی اطلاعی کرد و تلاش نیز برای اطلاع از علت وقوع این حادثه نتیجه ای به دنبال نداشت.
 
شهرستان بروجن از قطب های مهم صنعت در استان چهارمحال و بختیاری است و مرکز این شهرستان در فاصله حدود 60 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

اسید پاشی بر روی دختر جوان در پارک دهدشت 

عبدالحسین موسویان ضمن اعلام این خبر افزود: این حادثه عصر دیروز یک شنبه 30 شهریور در پارک مرکزی شهر دهدشت بوقوع پیوست که طی آن دختری 30 ساله به نام س- ا قربانی اسید پاشی زن دیگری شد.  وی ادامه داد: پس از این حادثه و طی تماس با مرکز فوریتهای اورژانس دهدشت اکیپ اورژانس در محل حضور پیدا کرده و مصدوم را به بیمارستان امام خمینی دهدشت انتقال دادند. این مسئول با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه مصدوم یاد شده به شدت دچار سوختگی شده بود افزود: پس از انجام معاینات اولیه در مرکز اورژانس بیمارستان امام خمینی دهدشت مصدوم به دلیل شدت جراحات به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز منتقل شد. این گزارش می‌افزاید، عامل اسید پاشی از محل متواری شده و ماموران نیروی انتظامی در تلاش برای دستگیری وی هستند. شایان ذکر است برخی علت این حادثه اسید پاشی را اختلافات خانوادگی اعلام کردند.مار کبرا در خودرو جا خوش کردابوالفضل تیموری افزود: مار در قسمت موتور یکی از خودروهای مستقر در تعمیرگاه مشاهده شده بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات و ابزار مخصوص آن را صید کردند.
 
وی همچنین با اشاره به اینکه مارها در فصول بهار، تابستان و پاییز در مکانهای سایه دار و خنک و در فصل زمستان در مکانهایی نظیر غارها زندگی می کنند گفت: این تصور که مارهای کوچک خطری ندارند کاملا نادرست است.
 
مدیر حوزه سه عملیات سازمان آتش نشانی مشهد افزود: شهروندان در صورت مشاهده مار، بدون انجام اقدامات خودسرانه باید آن مورد را به سازمان آتش نشانی اطلاع دهند.
تفریح مرگبار جوان 19 ساله در خرم آبادحسین نجفی رئیس پلیس خرم‌آباد گفت: در پی غرق شدن پسری 19 ساله در محل آبشار بیشه، بلافاصله تیم پلیسی مستقر در تفرجگاه بیشه برای بررسی موضوع وارد عمل شدند. وی در ادامه افزود: پس از مراجعه و حضور سریع‌ مأموران در صحنه مشخص شد جوانی 19 ساله که مسافری از اراک بود و با فن شنا نیز آشنایی نداشت برای آبتنی به محل آبشار رفته که متأسفانه به علت تسلط نداشتن به فن شنا غرق شده است. نجفی بیان داشت: مأموران نیز سریع به عوامل امدادی مستقر در آبشار بیشه اطلاع دادند و با حضور غواص جسد از آب بیرون کشیده شد.انتهاي پيام/ز








تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن