تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804390585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخفیف ویژه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی فارس برای متقاضیان سفر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: به مناسبت روز جهانی جهانگردی؛ تخفیف ویژه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی فارس برای متقاضیان سفر خبرگزاری پانا: رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی فارس از ارائه تخفیفات ویژه توسط دفاتر خدمات مسافرتی به مسافران و متقاضیان استفاده از تورهای ورودی و خروجی خبر داد .
۱۳۹۳ سه شنبه ۱ مهر ساعت 13:16



به گزارش خبرگزاری پانا، محمود فخری گفت : به مناسبت روز جهانی جهانگردی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان فارس به مسافران و مراجعین تخفیف های ویژه ای را برای مدت حدود یک ماه ارائه می دهند .
وی افزود : این تخفیف ها شامل تمام تورهای ورودی و خروجی می شود و کسانیکه قصد مسافرت از طریق تورهای گردشگری را داشته باشند از این تخفیف ها به نسبت توری که در آن ثبت نام نموده اند بهره مند می شوند .
فخری با بیان اینکه این تخفیف ها از 5 مهر ماه تا 30 مهرماه ادامه خواهد داشت افزود: این موضوع به دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان ابلاغ شده و متقاضیان می توانند برای ثبت نام در تورهای داخلی شامل تورهای گردشگری اشتانگردی تورهای عشایری ، تورهای حاشیه شهر شیراز ، تورهای ایرانگردی و یا تورهای جهانگردی به نقاط مختلف دنیا ثبت نام و از این تخفیف ها بهره مند شوند و تا کنون نیز استقبال خوبی از سوی مسافران برای استفاده از تورهای گردشگری شده است . .
وی همچنین با اشاره به تلاش هایی که برخی از دفاتر در زمینه تورهای ورودی به استان داشته اند گفت : این تخفیفات برای گردشگران خارجی که از طریق تورها ، فارس را مقصد سفر خود برگزیده اند نیز لحاظ و در بسته سفر آن ها قرار می گیرد .   وی در ادامه با اشاره به ضرورت گسترش تورهای ورودی و تورهای داخلی که ارز آوری مناسبی برای استان داشته و منجر به شکوفایی اقتصادی نیز می گردد گفت : این مهم باید با همکاری بخش خصوصی و بخش دولتی تحقق یابد و بدون شک با ایجاد جاذبه های مختلف در کشور به خصوص استان فارس با توسعه این صنعت می توانیم در رفع مشکل بیکاری و معضلات اجتماعی مربوط به آن و همچنین تشویق بیشتر مردم به سفرهای داخلی و کاهش سفر به خارج از کشور گام برداریم تا مردم بودجه خود را در کشور خود هزینه کنند .
فخری در پایان به تعامل مناسب صنوف گردشگری با اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس اشاره کرد و گفت : خوشبختانه این همدلی در بین بخش خصوصی و دولتی فارس به خوبی ایجاد شده و بخش خصوصی در برنامه های روز جهانی جهانگردی همکاری مناسبی با اداره کل دارند به طوریکه برنامه های استقبال از مسافران با شاخه گل در مبادی ورودی استان از جمله فرودگاه شهید دستغیب شیراز ، ایستگاه راه آهن و پایانه مسافربری شهید کار اندیش در روز جهانی جهانگردی ( 5مهرماه ) ، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه معزز شیراز با حضور فعالان صنعت ، برنامه پیاده روی همگانی در بلوار شهید چمران ( جمعه 4 مهرماه ) و اهداء هدایا با قرعه کشی از جمله این برنامه ها می باشد .
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن