تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819841215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش دانش آموزان در حفظ آرمانهای انقلاب قابل توجه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان حجت الاسلام ترابی:
نقش دانش آموزان در حفظ آرمانهای انقلاب قابل توجه است
دامغان - خبرگزاری مهر: امام جمعه دامغان با تاکید بر اینکه اسلام علم را همراه با عمل می خواهد و علم بدون عمل اثری ندارد، گفت: نقش دانش آموزان در حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی قابل توجه است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمود ترابی صبح سه شنبه در آئین به صدا درآمدن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان نمونه دولتی حضرت زینب(س) دامغان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته گرامیداشت دفاع مقدس به بحث علم و دانش از منظر آیات و روایات پرداخت و اظهار داشت: کسب علم و دانش زمینه ای برای توسعه و پویایی جامعه محسوب می شود. وی به بحث عفاف و حجاب در جامعه دینی پرداخت و افزود: حجاب هیچگاه مانع درس خواندن نمی شود و شهدای ما در راه احیای دین، ولایت و حفظ حجاب به شهادت رسیدند. امام جمعه دامغان با ذکر این نکته که دانش آموزان توفیق کسب علم را دارند خاطرنشان ساخت: دانش آموزان باید با تأسی از سیره و روش حضرت زینب(س) عفاف و حجاب آن حضرت را الگو قرار دهند. وی ضمن آرزوی داشتن داشتن سالی پر خیر و برکت برای دانش آموزان گفت: امیدواریم دانش آموزان در کنار کسب علم به مسائلی دینی توجه ویژه کنند. 12400 دانش آموز دامغانی سال تحصیلی جدید را جشن گرفتند مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان نیز در این آئین با یادآوری اینکه امسال 12 هزار و 400 دانش آموز سال تحصیلی جدید را از امروز در دامغان آغاز کردند، تصریح کرد: این تعداد دانش آموز در 93 آموزشگاه و در مقاطع ابتدایی و دبیرستان دوره اول و دوم تحصیل خواهند کرد. حجت الله رستمیان با بیان اینکه یک هزار و 200 دانش آموز کلاس اول روز گذشته سال تحصیلی خود را آغاز کردند خاطرنشان کرد: یک هزار و 240 نیروی انسانی اعم از آموزشی، اجرایی، اداری و پشتیبانی برای سال تحصیلی جدید در سطح مدارس دامغان ساماندهی شدند. وی اضافه کرد: با هماهنگی های انجام شده سه هزار و 950 دانش آموز از سرویس های دانش آموزی استفاده می کنند. مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان در خاتمه گفت: یکی از سیاست های مهم وزارت آموزش و پرورش ارتقاء کیفیت برنامه های آموزشی و پرورشی در سطح مدارس است که این موضوع به صورت ویژه پیگیری و دنبال می شود. اجرای دکلمه، سرود و مقاله از دیگر برنامه های آئین سال تحصیلی جدید در دبیرستان نمونه دولتی دخترانه حضرت زینب(س) دامغان بود. در این آئین معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، نماینده اعزامی وزارت آموزش و پرورش ، فرماندار، جمعی از مدیران دستگاه های اجرای و مسئولان آموزش و پرورش، دبیران و اولیای دانش آموزان حضور داشتند. آئین آغاز سال تحصیلی93-94 و نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت همزمان در سطح مدارس شهرهای دیباج، کلاته رودبار، امیریه و روستاهای تابعه به صدا در آمد.


۱۳۹۳/۷/۱ - ۱۲:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن