تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819675694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه تسهيلات براي همراهان بيمار در برنامه تحول نظام سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۲۵ق.ظ)
معاون درمان خبر داد: ارائه تسهيلات براي همراهان بيمار در برنامه تحول نظام سلامت معاون درمان و دبير ستاد کشوري برنامه تحول نظام سلامت از ارائه تسهيلات براي همراهان بيمار در برنامه تحول نظام سلامت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر محمد حاجي آقاجاني گفت: در راستاي اجراي برنامه تحول نظام سلامت، ملزومات براي همراه بيمار از جمله وسايل شخصي (دمپايي، لباس مناسب، ليوان، بشقاب) ميز کنار مبلي، پذيرايي ميان وعده و فضا براي استراحت مادران ارائه مي‌شود.
وي با اشاره به اين مشکل اسکان همراهان بيماران؛ به ويژه همراهان بيماران شهرستاني، اظهار داشت: با توجه به نقش موثر همراهان به عنوان پشتيبان و کمک کننده به مسائل روحي و رواني بيمار و ارتقاء سطح رضايتمندي آنها، در برنامه تحول نظام سلامت به‌صورت اصولي به همراه بيمار و انتظارات و نيازهاي او نيز توجه شده است.
وي ادامه داد: با برنامه ريزي‌هاي انجام شده و اعتبار تخصيص يافته، کاناپه يا صندلي تخت شو براي استراحت همراهان بيمار و سرو غذا در سه وعده غذا در بسته ارتقاء کيفيت هتلينگ بيمارستان‌هاي وابسته به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي لحاظ شده است.
دکتر حاجي آقاجاني تصريح کرد: طبق آيين نامه‌هاي تدوين و ابلاغ شده هزينه همراه بيمار در افراد زير 12 سال فقط مشمول 10 درصد تعرفه است و براي بزرگسالان نيز تعرفه سابق توسط فرد پرداخت مي‌شود. اين در حاليست که اين خدمت تحت پوشش بيمه پايه نيست.
معاون درمان خاطرنشان کرد: از ديگر الزامات اختصاصي براي همراه بيمار مي‌توان به بسته و وسايل شخصي (دمپايي، لباس مناسب، ليوان، بشقاب، قاشق و چنگال)، ميز کنار مبلي، پذيرايي ميان وعده، مکانيسم تسهيل تردد و فضاي اختصاصي براي استراحت مادران با امکانات کافي و استفاده از خدمات رفاهي اشاره کرد که اميدواريم در آينده اي نزديک تمام اين امکانات براي بيماران و همراهان آنها فراهم شود و خدماتي در خور شان هموطنان به آنها ارائه شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن