تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819043824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطعاً در قطر برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطعاً در قطر برگزار می‌شود




مدیر اجرایی و بازاریابی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ تأکید کرد قطر قطعاً میزبان بیست‌‌ودومین دوره جام جهانی خواهد بود.





خبرگزاری تسنیم: ناصر آل‌خاطر در واکنش به صحبت‌های تئو تسوانتسیگر، عضو کمیته اجرایی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) گفت که قرار نیست میزبانی جام جهانی 2022 از قطر گرفته شود.

تئو تسوانتسیگر، عضو کمیته اجرایی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در گفت‌وگو با نشریه «بیلد» آلمان گفته بود: فکر نمی‌کنم جام جهانی 2022 در قطر برگزار شود. پزشکان گفته‌اند که نمی‌توانند با توجه به شرایط آب‌و‌هوایی این کشور مسئولیتی را بر عهده بگیرند. شاید مسئولان قطری بتوانند ورزشگاه‌ها را با فناوری‌های جدید خنک کنند اما جام جهانی قرار نیست فقط در ورزشگاه‌ها برگزار شود. هواداران فوتبال از سرتاسر جهان به قطر سفر خواهند کرد و گرمای هوا تهدیدی جدی برای آنها به شمار می‌رود. این چیزی نیست که اعضای کمیته اجرایی فیفا بخواهند به آن پاسخ بدهند.

با این حال ناصر آل‌خاطر مدیر اجرایی و بازاریابی مسابقات جام جهانی 2022 گفت: دکتر تسوانتسیگر عقیده شخصی‌اش را گفته اما با احترام به او، جام جهانی 2022 قطعاً در قطر برگزار خواهد شد. در حال حاضر تنها نکته مبهم در مورد زمان برگزاری این مسابقات است نه احتمال لغو میزبانی. تابستان یا زمستان فرقی ندارد چون کاملاً برای برگزاری مسابقات آماده هستیم. ثابت کردیم که با فناوری خنک‌کننده، برگزاری جام جهانی در قطر ممکن است.

وی افزود: سیستم خنک‌کننده ما در فضاهای باز و خارج از ورزشگاه‌ها هم کار می‌کند. تابستان امسال سالن روباز«برزیل 2014 فن‌زون» که در دوحه واقع شده را با همین فناوری خنک کردیم و دمای آن را به 22 درجه سانتیگراد بالای صفر رساندیم. این فناوری برای کشور ما، منطقه و کشورهایی که شرایط آب‌‌وهوایی مشابهی دارند خیلی اهمیت دارد چون احتمال میزبانی چنین تورنمنت‌های بزرگی برای این کشورها که پیش از این شانس کمتری داشتند را افزایش می‌دهد.






تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن