تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803355731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در روستاهای همدان اجرا شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان الهی تبار:
برنامه های جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در روستاهای همدان اجرا شود
همدان - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان بر لزوم اجرای برنامه های جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در روستاهای بزرگ این استان تاکید کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمدابراهیم الهی تبار شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس افزود: امیدواریم با یاد و نام شهدا و امام شهدا این انقلاب همچون گذشته راه شهدا را ادامه دهد. وی در ادامه با بیان اینکه بعد از ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع فرهنگی در استان برگزار شده است، اظهار داشت: برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان و مسابقات قهرمانی کشور در همدان از دیگر برنامه هایی است در این استان برگزار خواهد شد که امیدواریم این دو رویداد نیز همچون دیگر برنامه با کیفیت خوبی برگزار شود. الهی تبار با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره بهانه ای برای یکسری پیام های فرهنگی است، عنوان کرد: امیدواریم اوقات خوش و غنی را برای مردم استان به وجود اوریم و با گسترس برنامه ها جمعیت بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم. وی به رونمایی پوستر بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در بیمارستان بعثت اشاره و عنوان کرد: این رویداد فرهنگی برنامه بسیارخوبی بود و افراد زیادی را تحت تاثیر قرار داد لذا امیدواریم همانطور که برنامه ها با کیفیت و کمیت خوبی آغاز شده تا پایان نیز ادامه داشته باشد. معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با تاکید بر اینکه در حوزه امنیتی همکاری جدی را با دستگاه های مربوطه داریم، گفت: در سایر حوزه ها نیز هماهنگی و برنامه ریزی ها را  فرمانداری همدان انجام خواهد داد و از همه مدیران می خواهم در انجام هر چه بهتر برنامه ها تلاش کنند و تمام استان را اعم از شهر ها ،روستاها و مناطق محروم تحت تاثیر این رویداد بزرگ فرهنگی قرار دهند. مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان مصادف با هفته ملی و روز جهانی کودک است، گفت:  این کانون در کنارهمکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خود متولی اجرای ویژه برنامه های این هفته در شهرستان های استان همدان است. سید محمد رضا جوادی با اشاره به اینکه 30 عنوان برنامه در مراکز ثابت و سیار استان برگزار خواهد شد، افزود: حضور در مدارس و اجرای برنامه های فرهنگی و ادبی، تبریک هفته ملی و روز جهانی کودک توسط امام جمعه همدان، دیدار با فرمانداران و استاندار، برگزاری کارگاه های ادبی برای کودکان و خانواده های آنان، دیدار از کودکان بیمار بستری در بیمارستان ها، معرفی بازی ها و اسباب بازی ها، تشکیل کمیته های تخصصی، تشکیل غرفه ویژه با هدف صلح و دوستی به  منظور همدردی با کودکان غزه و ... از جمله این برنامه هاست . وی عنوان کرد: مراسم اختتامیه هفته ملی و روز جهانی کودک 23 مهر ماه برگزار خواهد شد. وی یادآور شد: بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 15 تا 21 مهر ماه در همدان برگزار می شود.


۱۳۹۳/۷/۱ - ۰۸:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن