تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820472549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکوچيچ: هر هفته يکي از بازيکنان ما را مي‌برند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اسکوچيچ: هر هفته يکي از بازيکنان ما را مي‌برند
سرمربي فولاد خوزستان بايد يکي از خوشحال‌ترين‌ها باشد، اما او از شرايط فعلي تيمش اصلا خوشحال نيست.

گفت‌وگوی این مربی اهل کرواسی با "ورزش سه" را بخوانید در حالی که تازه 2 روز از برد فولاد مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی گذشته است:

آرش افشین در سربازی

آرش افشین از ابتدای فصل مصدوم بود ولی حالا چند روزی است که شرایطش بهتر شده و داشت پا به پای ما تمرین می‌ کرد که این موضوع سربازی پیش آمد. او ظاهرا دیگر حق تمرین با ما را ندارد و باید به سربازی برود. به جز او 2 بازیکن دیگرمان را هم از دست داده ایم.

نگرانی بعد از برد

قاعدتا من باید از پیروزی تیمم مقابل استقلال خوشحال باشم که هستم. اما اتفاقات اطراف تیم ما مانع از این می‌شود که من این پیروزی را جشن بگیرم. من هر روز به این امید به تمرین می‌ آیم که بازیکنی از تیم ما کم نشده باشد.

چرا قبل از لیگ تکلیف روشن نکردید

این اتفاق در حیطه من نیست اما من فکر می‌ کنم باید تکلیف ماجرا قبل از آغاز لیگ مشخص می‌ شد. اینکه چرا حالا به فکر این افتاده اند که بازیکنان را به سربازی ببرند برای من هم سوال است. سوال مهمترم هم این است که آیا هفته بعد هم با همین تعداد بازیکن تمرین می‌ کنم یا باز هم بازیکنی از تیم ما رفته است؟

نتایج خوب ما

بازی استقلال از نظر شکل فوتبال بد نبود اما ما بهتر از این هم می‌ توانیم بازی کنیم. به شرطی که بتوانیم بازیکن کافی برای تمرین و مسابقه داشته باشیم. متاسفانه فولاد بازیکن زیادی از دست داده و بعد از آغاز فصل هم ضربات مکرری را تحمل کرده است. ما سازماندهی خوبی داریم و باید بازیکن خوب هم در تیم باشد تا بهتر نتیجه بگیریم.


دراگان اسکوچيچ (سرمربي)فولاد خوزستانليگ برتر


1393/06/31 16:39  تعداد بازدید: 75





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن