تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804886422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيروهاي مسلح کشور در اوج قدرت و آمادگي هستند/کوچکترین تحرک دشمنان رصد می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان امير سرتيپ دوم براتی:
نيروهاي مسلح کشور در اوج قدرت و آمادگي هستند/کوچکترین تحرک دشمنان رصد می شود
سمنان - خبرگزاری مهر: فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش با تاکید بر اینکه امروز نيروهاي مسلح در اوج قدرت و آمادگي كامل هستند، گفت: ارزش‌هاي دوران هشت سال دفاع مقدس بايد براي جوانان و نوجوانان كه آن روزها را درك نكرده‌اند، تبيين شود.



به گزارش خبرنگار مهر، امير سرتيپ دوم ناصر براتي در رژه نيروهاي مسلح استان سمنان كه با حضور فرماندهان نظامي و انتظامي، روساي ادارت، روحانيت معظم، پيشكسوتان هشت سال دفاع مقدس،‌ خانواده معظم شهدا و جانبازان و مردم ولايتمدار در سمنان برگزار شد، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس و سه هزار شهيد این استان اظهار كرد: ارزش‌هاي دوران هشت سال دفاع مقدس بايد براي جوانان و نوجوانان كه آن روزها را درك نكرده‌اند، تبيين شود. وی افزود: نیروهای نظامی ایران اسلامی آماده اند تا زهر چشمی که در دوران دفاع مقدس به دشمن نشان دادند به گروه تروریستی داعش نیز نشان بدهند.

کوچکترین تحرک دشمنان نظام اسلامی رصد می شود معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی نیروی زمینی شمالشرق کشور با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی در آمادگی کامل قرار دارند، افزود: نیروهای مسلح ایران اکنون در اوج آمادگی کوچکترین تحرک دشمنان نظام اسلامی را رصد می کنند و آمادگی واکنش در برابر آن را دارند. براتی، زمین گیر کردن پهپاد جاسوسی دشمن توسط توانمندان نظامی و علمی کشور را از جمله قابلیت های به روز ایران اسلامی در زمینه های علمی و نظامی برشمرد و تاکید کرد: نیروهای مسلح آمادگی هر اقدامی در دفاع از کیان و ارزش های نظام اسلامی را دارد. وي با بيان اينكه يكي از سؤالاتي كه در ذهن جوان امروزي نقش بسته اين است كه چرا اين جنگ بين دو كشور مسلمان ايران و عراق رخ داده است، افزود: بايد به سئوالاتي اين چنين با استفاده از اسناد و مدارك تاريخي موجود، پاسخ داده شود. تحقق شعار نه شرغي و نه غربي با اتكا به نيروهاي مسلح فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش گفت: 22 شهريور 59 با چراغ سبز آمريكا قرارداد 1975 ايران و عراق منحل شد و صدام به قسمتي از خاك ايران از جمله خرمشهر حمله كرد و با وجود دفاع سنگر به سنگر خرمشهر به تصرف عراق درآمد و سپس آبادان محاصره شد. براتی با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران در آن روز با توجه به اينكه هنوز طعم پيروزي انقلاب اسلامي را نچشيده بود و با مشكلات سياسي، اقتصادي دست و پنجه نرم مي‌كرد با چنين جنگي روبه‌رو شد، افزود: شعار ما نه شرغي و نه غربي بود و با اتكا به نيروهاي مسلح توانستيم در برابر نيروهاي دشمن ايستادگي و مقاومت كنيم. وي افزود: همدلي نيروهاي مسلح در سال نخست با رو شدن ماهيت بني صدر بيش از پيش شد و به فرمان امام خميني(ره) امير سپهبد شهيد صياد شيرازي به عنوان فرمانده نيروي زميني منصوب شد.

اتحاد و همدلي نيروهاي سپاه و ارتش ثمره تلاش صياد شيرازي  معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی نیروی زمینی شمالشرق کشور بيان كرد:‌ سپهبد شهيد صياد شيرازي در همان ابتداي امر توانست با ايجاد اتحاد و همدلي نيروهاي سپاه و ارتش را انسجام بخشد و عمليات‌هاي متعدد را از جمله عمليات ثامن‌الائمه را برنامه‌ريزي كند. براتی گفت: امير صياد شيرازي پس از عمليات ثامن الائمه نيز عمليات‌هاي ديگري همچون بيت‌المقدس، فتح‌المبين و عمليات‌هاي برون مرزي همچون والفجر 8 را برنامه‌ريزي كرد. وي گفت: سرانجام با ‌همدلي ارتش و سپاه و نيروهاي مردمي و ايثار و گذشت و مقاومت شجاعانه پس از هشت سال دفاع جانانه، قطعنامه‌598 و قرارداد 1975توسط عراق پذيرفته شد. وحدت، حمایت مردم و رهبری رمز موفقیت ایران اسلامی معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی نیروی زمینی شمالشرق کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: سه عامل وحدت نیروهای مسلح، حمایت مردم از نظام اسلامی و رهبری شجاعانه امام خمینی(ره) رمز موفقیت ایران اسلامی در جنگ تحمیلی عراق بعثی بود. براتی با بیان خاطراتی از عملیات های موفق رزمندگان اسلام که در دوران دفاع مقدس باعث پیروزی کشور در جنگ تحمیلی شد، ادامه داد: وحدت و همراهی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی با محوریت سپهبد صیاد شیرازی نقش مهمی در زمین گیر کردن دشمن بعثی در عملیات های مختلف داشت. وی بر انتقال ارزشها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس به نسل جوان امروز تاکید کرد و افزود: جوانان امروز جامعه هر چه بیشتر از دوران دفاع مقدس بدانند، بیشتر در برابر دسیسه های مختلف دشمن بیمه می شوند.

استمرار فرهنگ ایثار و شهادت باعث پیروزی ایران در دفاع مقدس شد معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی نیروی زمینی شمالشرق کشور با تاکید بر لزوم استمرار فرهنگ ایثار و شهادت که باعث پیروزی ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس شد، یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی را در سی و چهارمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس گرامیداشت. براتي تصريح كرد: امروز هم نيروهاي مسلح در اوج قدرت،‌ آمادگي كامل هستند كه در حركت اخير شاهد شناسايي پهباد جاسوسي اسرائيل بوديم. وی گفت: امروز نيز گروهكي همچون گروهك تكفيري داعش كه جنگي نيابتي از طرف آمريكا و اسرائيل را به راه انداخت‌اند؛ اگر كوچكترين حركتي از خود نشان دهند، همان زهر چشم هشت سال دفاع مقدس را به آنان نيز نشان خواهيم داد.  اسلام منافع دنياي كفر و الحاد را به خطر انداخته است استاندار سمنان با بيان اينكه هفته دفاع مقدس، هفته يادآوري ايثارگري‌ها و دلاومردي‌هاي رزمندگان اسلام است، گفت: اسلام امروز همه منافع دنياي كفر و الحاد را به خطر انداخته است. محمد وكيلي ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس اظهار كرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در مقابل همه كفر ايستادند تا از دين و ناموس خود دفاع كنند. وي افزود: پس از 34 سال با افتخار ياد مي‌كنيم و گرامي مي‌داريم ايثارگري‌هاي امت اسلام را كه به تمام وجود از ارزش‌ها دفاع كردند.

اطاعت بي‌چون و چراي مردم از ولايت فقيه مهمترين عوامل پيروزي مقام عالی دولت در استان سمنان در ادامه با برشمردن عوامل پيروزي انقلاب گفت: وحدت، ‌ايثار و مقاومت و رهبري داهيانه امام خميني(ره) از جمله عوامل مهم و تأثيرگذار پيروزي ما در هشت سال دفاع مقدس است. وكيلي افزود: آن جنگ نابرابر با وحدت و همدلي همه مردم از اقشار مختلف عامل پيروزي شد، مردمي كه سخت ترين تحريم‌ها را در هشت سال مقاومت خود به جان خريدند. وي از مهمترين عوامل پيروزي را اطاعت بي‌چون و چراي مردم از ولايت فقيه عنوان كرد و گفت: حاصل اين وحدت و تبعيت و ولايت‌مداري پيروزي در جنگي بود كه تمام دنيا در مقابل ايران اسلامي از 54 كشور صف آرايي كرده‌ بودند. براي عبور از پيچ خطرناك بايد در ميدان آماده و با بصيرت حضور داشته باشيم مقام عالی دولت در استان سمنان تصريح كرد:‌ امروز بعد از گذشت 34 سال از آن دوران با سرافرازي در دنيا ارزشهايمان را حفظ مي‌كنيم و البته امروز نيز نيازمند همان اتحاد، وحدت، ‌ايثار، مقاومت و اطاعت‌پذيري از ولايت فقيه در هشت سال دفاع مقدس هستيم. وكيلي اظهار كرد: امروز دشمن از دشمني‌هايش دست برنداشته است و با تمام توان در مقابل كشور ما ايستاده است و براي عبور از اين پيچ خطرناك بايد در ميدان آماده و با بصيرت حضور داشته باشيم. وي با بيان اينكه ‌مقاومت اقتصادي، سياسي، فرهنگي و ... مستلزم وحدت همه اقشار جامعه است، افزود: امروز مي‌توانيم مقاومت جانانه‌اي در مقابل تحريم‌هاي اقتصادي با تكيه بر علم و دانش‌ و فناوري جوانان داشته باشيم.

تحريم‌ها را با كار و تلاش و ايثار و گذشت دور خواهيم زد استاندار سمنان گفت: تحريم‌هاي اقتصادي را با كار و تلاش و ايثار و گذشت دور خواهيم زد و با وحدت، ايثار و مقاومت اين دوران سخت را نيز همچون گذشته پشت سر خواهيم گذاشت. وكيلي با بيان اينكه هفته دفاع مقدس، هفته يادآوري ايثارگري‌ها و دلاورمردي‌هاي رزمندگان اسلام است، گفت: اسلام امروز  همه منافع دنياي كفر و الحاد را به خطر انداخته است. مراسم رژه نیروهای مسلح استان سمنان هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس در روبه‌روی پل شهید محب‌الشاهدین در بلوار امیرکبیر سمنان و نیز در شاهرود برگزار شد و در رژه نیروهای مسلح استان سمنان، نیروهایی از ارتش، سپاه، بسیج و عشایر توان رزمی و نظامی خود را به نمایش گذاشتند.






















۱۳۹۳/۶/۳۱ - ۱۴:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن